انا مش بحب الواجب



بصوا بقى انا جالى هدايا كتير من اللى من نوع المقالب وهى عبارة عن واجبات وتاجات وحاجات ومحتاجات وحبشتكانات وانا بجد بجد بجد بجد ومش هزار هزار هزار نسيت من كتر ركنتهم مين اللى بعتوهم ليه والله اسفه بجد بجد

وبعدين انا واحده بنتجانى اصلا اصلا فمحدش اعتقد هيزعل صح
انا هقول على اول حاجه انا فاكراها


وهو بيقول اذكر سته اسرار عن نفسك؟

بس مش عارفه بجد اذكر اسرار ايه انا حد معندوش اسرار خالص وحتى لو عندى ازاى اقولها يعنى بس حاضر ومنه لمارينا اللى اخترع البتاع ده

وكان فيه كمان تاج شد اللحاف واتغطى واللحاف ده قصدى التاج ده من زمان وبصراحه بمناسبه الحر انا نسيته بس هفتكر لكم شويه حاجات منه وخلاص


وانذار على قرن خروف اياكم اياكم تبعتوا ليه هدايا مقالب تانى
اللى هيعمل كده هكور البلوج بتاعته فى جنب واقول بنظفها انا بحنذركم اهو
نبتدى ببتاع الكوابيس واللحاف ده


أذكر خمس أحلام على الاقل ..تخص ماضيك ؟

1- كان نفسى ابقى ظابط شرطه (امنعوا الضوحك ) اه والله بجد وكانت كبرانه فى دماغى وبابتى كان مشجعنى وكان يقولى هتبقى ظابط غلس او وكيل نيابه ارخم خلق الله

بس انا الغرض مكنش كده خالص النيه الوحشه بقى بتاعتى انى علشان بحب اضرب الناس وادى مقلب حرايمه وكمان العب بوكس فى وشهم (شريره انا عارفه) يعنى ولا تحقيق عداله ولا افهم يعنى ايه



2- لو دلوقتى قدرت ادخلها بس علشان اقدر اعمل مساواة وعدل بين الناس مش اكتر واضرب ظباط الشوربه بالشوز هما زمايلى اه بس اللى هيغلط هعلقه من رتبه ونياشينه

3- كان نفسى اعيش فى مكان بعيد قوى معرفش فين بس يبقى بيت وجهته كلها زجاج ويبقى على البحر واربى خرفان فى الجونينه بتاعته اه والله ووزة وبطه وفرخه وكلب بسسس عشت فى المدينه وامرى لله فى الزحمه بس لو اتيحت ليه الفرصه اعملها


4- كان نفسى اعمل مشروع كبير اشغل ناس كتير وكل قرايبى كمان ومش يبقى متخصص فى حاجه واحده يبقى ملابس اكسسوار اكل كل حاجه والم العيال العواطليه واشغلهم غصب عنهم بس مع غلو الدنيا مش هعرف اعمل حاجه وشكلى هسيب العيال عاطلين ويصدوا فى الشوارع



5- كان نفسى يبقى عندى جاغور ههههه اه بجد دى عربيه بس الحمد لله على بطوط بتاعتى الجميله اللى مطلعه روحى


خمس احلام تخص مستقبلى؟


اولا هو فين المستقبل المنيل ده فى ظل الظروف المهببه دى بس عادى يعنى هحاول اغمض عينى واضغط على ضرسى واشد فى شعرى واجاوب

1- مصر تبطل تمشى بقفاها او اسيبها والله ومش هرجع لها تانى لو ولعت

2- الناس تبطل سلبيه وقله ذوق والنبى هتشل منهم واهم حاجه الكدب الناس بقت بتكدب بين كل كدبه وكدبه كدبه تانيه

3- اعيش فى بيت بعيد عن الدوشه والزحمه واعمل مشروع صغير

4- الاقى الانسان اللى جوايا وبفكر فيه اتجسد قدامى بقلبه وعنيه وحنيته وانه يفهمنى بقى وينسى العالم وميفتكرش حد غيرى(ملحوسه كل شئ قسمه ونصيب ومش عاوزة اسمع كلمه اصل بالقله على طول)

5- اروح احج او اعمل عمرة نفسى بجد فيها وبدعى ربنا من جوايا يحققها ليه


الحمد لله كده خلاصنا نصحى بقى ونقول على الاسرار طيب اقولكم حد يسلفنى سرين وانا اردهم له فى الافراح او فى مارينا حتى ههههه

1
- مهمومه جدا بالناس وبمشاكل الدنيا على الرغم من هزارى طول الوقت وبحاول اضحك وانا مداريه جوايا حزن (يا دى النكد اللى انت فيه يا قلبى )

2- (بحب اه والله بحب اه والنعمه بحب اه وان شاء الله اطس فى كيبورد بتاعتى بحب بس مش لاقيه حبيبى (اللى يلاقيه يشاور ليه عليه وله خروف هديه
)ههههههه

3- لما بزعل من حد بيبقى نفسى اروح اقوله انا زعلانه ليه علشان ميظنش فيه حاجه وحشه بس كرامتى بنت الدزمه بتوجعنى قوى

4- طبقيه جدا ومقرفه بس فى المقابل بتعامل مع كل الناس بود وحب واحترام بس اول ما تنقح عليا علشان اللى قدامى غلط فى حاجه يوووا بتبقى ليله مهببه بلون فوحلقى ومش بعرف اعديها بقى

5- شايله اسرار الناس جوايا ومبقتش قدها انا مش جبل انا انسانه بجد وبحس رغم انى ببان قويه قوى بس انا ضعيفه ومحتاجه اقول كفايه بقى انا عاوزة اللى يشيل عنى


6-مبقاش فيه اسرار غير انى شخصيه موودى جدا يعنى على حسب حالتى النفسيه مش بحب ارتبط بمواعيد لانى بحافظ عليها جدا فمش بحب كده لان ممكن اجى على نفسى كتير علشان اروح اقابل ناس مش عاوزة اقابلها مش معنى كده انهم وحشين لا يعنى بمعنى ادلهم الميعاد فى وقت وانا مبسوطه وبعدها او تانى يوم ابقى مش عاوزة اروح ومن غير سبب او بسبب جنانى وكسلى وانى بميل شويه للهدوء اه والنبى انا بنحلى ودبابيرى وقللى وخرفانى هاديه ورومانسيه يالا ان شاء الله ما حد حوش


كده خلاص لكل اللى بعتوا ليه الهديتين دول بقولهم ميرسى ميرسى خالص كالص ومتزعلوش منى لانه اتحولنى او اتحدف فى وشى من ناس كتير فنسيت اكيد النبى ما تزعلوا يا رب يقع من على كنبه الانتريه اللى يزعل منى


فى النهايه عاوزة ادبس حد من نفسى هما اتنين بس فى البتوع دول اللى انا مجاوبه عليهم

1- أنا جعان
2- الطائر الحزين

ونبقى نشوف الشاطرة بقى يا حلوين يالا ههههههههههه
كان معكم آبى هانم واكله اللحاف

118 اخبط وقول رايك:

فاتيما said...

لأ متقوليش
أنا اول واحدة ؟؟
مش معقول ؟؟
طب أشوف كدا

فاتيما said...

آه صحيح
طب كويس و الله
أعلق بقى
بصى يا ستى إنتى قولتى محدش يتكلم و يفتح بوقه بنص كلمة فى موضوع الحب دا
طب خلاص
ربنا يسعدك و تلاقيه
أى أى ليه القلل دنا بدعى أهو مقولتش حاجة تانية
و بعدين أسرارك دى مش أسرار يا جميلة لأنك فعلاً قمر التدوين كله
و هل يخفى القمر ؟؟
لأ طبعاً
حكاية إنك تبقى ظابط دى و الله لايقة عليكى لأن شخصيتك قوية و عندك روح قيادية و بتتعاملى مع الناس بمستوياتهم المتباينة و عينك مليانة و منتيش مضطرة تخضعى لحد و دا مطلوب فى المهنة دى
زائد غنك هتبقى ظبوطة زى القمر
أتمنى مشروعك دا يحصل و ينجح
و تبقى سيدة اعمل ناجحة و خيرة و يتحسبلك فى ميزان حسانتك دنيا و آخرة
تحياتى يا حبيبتى

Empress appy said...

فاتيما
=======

انتى قاعده على باب الكوكب بتعوضى يعنى اليومين اللى فاتوا ولا ايه ههههههه ماشى يا طمط
اه والنبى شوفتينى وانا ظابط امور كده يفتحوها ولاد التيت بس وانا اغرقكم رتب ونياشين ههههههه
نورتى يا طمطم وسلام مربع ليكى

جهاد خالد said...

لالالالا

دي تفرقة عنصرية

ملييييييييش دعوة

فيييين الواجب بتاعي يا ست ابي

بقى كدا

دي اخرتها

اهئ اهئ

:(


عامة

عشان بس انتي اجاباتك بتقووووول انك انسانة طييبة وعسوولة وقلبك ابيااااااااااض
مع انك عاوزة تبقي ظابط شرطة رخم
هههههههههه

بس بجد والله طيبة اوي وعسولة اوي
فهسامحك المرة دي

ولكنننننننن

هستنى اجابتك على الواجب بردو

دا بعد اذنك يعني
>>>>>>>>> لحسن تديني بوكس ولا حاجة
:S

Oss said...

انا الخامس

Oss said...

هييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه
ده انجاز
ده اعجاز

Oss said...

مش عارف يا آبى
انا بقالى فتره بقرالك ومش عارف احدد شخصيتك
فى ناس تحديدهم سهل من اول بوست اقراه
بس انتى
مستحيل
ده حتى التاج ده المفروض يسهل العمليه
بس ده ولعها

وسبحان الله
بعتلك تاج من قبل ما اشوف البوست
هع هع هع هع

يلا سلامز

حسن حنفى said...

اجابات متميزه
no comment

MIND TO THINK said...

عزيزتى صاحبة المدونه
انا مع من قالت لك فى بوست الحزن الحالم انك محتاجه ترتبى افكارك فى نقاط حتى يسهل قراءتها واضيف انك محتاجه ان توضحى موقفك او مواقفك بشكل اكثر وضوحا
انت اذا تكلمت فى موضوعات لها طابع سياسى فانت مطالبه بتوضيخ اين تقفين بوضوح ومن البدايه ختى يكون الرد عليك ممكنا ولا يكون مجرد تعليق ضاحك وخلاص

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

مش بتحبي الواجب
افتحي ايدك يابتنجاني
عشر عصيان واحتمال امدك علي رجلك كومان
عشان تشمتي
عجبتني احلامك وفي حلم شبه حلمي
بتاع المشروع بس باذن الله انا هعمله علي ضغنن خالص محل اكسسري ومكياج مش بفلوسي بلفوس اخويا واتمني كمان انك تبدئ وربنا يوفقك وهيساعدك باذن الله
وحلم الضابط ده سكور زيك
واسرارك جميله قوي
بس الطبقيه دي انا مش حساها فيكي
انت بنت مصريه جدعه قوي بجد والله وده بشهاده ناس كتير عنك

رصيف نمره خمســــــه said...

السلام عليكم

ازيك يابوبو ياحلوة انتى

معلش انا عارفه انى مقصرة فيكى
واستاهل ضربى بالدزمة بس سامحينى بقة

اول مرة ابوح بسر انى احتليت المرتبة العاشرة فى تعلقك هيه هيه هيه

اجاباتك كلها جميلة وبتبين قد ايه انتى انسانة طيوبة اوىىىىىى
عارفه كانت اختى طالعة فى دماغها فكرة الظبطوطة دى هههه
انا قريت البوستات اللى فاتتنى وانا اقدر اعدى نحلة من بتوعك

سلااااااااااام

wanna b a physician said...

اولا يا سيادة الظبوط ربنا يحققلك كل ما تتمنيه بس وحياة اغلى حاجة عندك لو شوفتينى مش تقوليلى بطاقتك وتقلبينى بلاش الحركات دى
ده احنا ولاد بلوجر واحد
اه صحيح حب يا اببى اومال ازاى كنتى مخطوبة اشاعة يعنى ولا اية

يوميات فنانه مفروسه جداا said...

والله والله عثثثثثثثثثثثثثل يا اابي

وتمام يا افندي ي ي ي ي ي ي

سلامز

ميرا ( وومن ) said...

أبي
مفيش قلة طاير كدة يمين ولا شمال
لا مفيش اخش وانا مطمنة برجلي اليمين

اول حاجة انا مبسوطة في حد غيري طلع مش بيحب يحل الواجب انا عندي واجب بقالي اسبوع واكتر هربانه منه

بس كنت عاوز اقول ايه اقول ايه
اه يعني مش حسيت انك قولتي حاجة غير آبي بجد

سبهللة said...

ربنا يرزقك بالعمره والحج
انا الدعوة دى بدعيها لنفسى ولكل واحد او واحده نفسهم فيها
بصراحة انا جربت وجودى هناك فى مكة والمدينة
حاجة حلوة اوى اوى
ربنا ينولهالك ياآبى
بس قوليلى
لما تنوليها ان شاء الله وترجعى بالسلامة
ايه اللى ناوية تغيريه من طباعك وانتى حاليا مش راضيى عنه وحاسة ان ممكن كمان ربنا يكون مش راضى عنه؟؟
جاوبى بصراحة
احسن انا اللى احدفك بقلة من بتوعك

tarek alghnam said...

الرائعة ابى
خفد دمك دى حكايه
وايه رائيك ياابى كنتى حتبقى اجمل ضابط شرطه
ايه رائيك متجربى فوق تعمليها
فوق فين ؟
فى كوكب ابى
جربى كدة
اكيد حتبقى حاجه مميزة
تحياتى ليكى
وسلامى
ودمتى متألقه

المنسى said...

ننوسة ملحوسة فنوسة آبى هانم خرفانى

بجد أكتر حاجة بحبها فيكى تلقائيتك
وشفافيتك
رغم إنك بنت
وده صعب فى مجتمعاتنا الشرقية

بس آبى أم نحلة ودبور لااااا
إنسى

وربنا يسعدك وتلاقى إللى بدورى عليه
تحياتى

Unknown said...

هههههههههههههه
يعني انا جايه ادبسك الاقيكي مدبسه
طيب يا حلوه فيه هديه عندي عوزاكي تاخديها
واياكي متاخديهاش
هدبحلك الخرفان بتوعك
واكلهم على العيد
مبسوطه قوي اني فتحت مدونتك
الجهاز في ايدي الله يرحمه مش بيسمح باكتر من اوردر في وقت واحد
بس الحمد لله ربنا اكرمني وبقيت من الاعيان وجبت لاب توب
ومن هنا ورايح هتلاقيني نطالك

Unknown said...

فرصه بقى اعلق تاني
مش تزعلي مني يا بوبي
انا هروح اقرا بقى الحاجات الي فاتتني

nody said...

ابى
ايه حكايه الخرفان معاكى

ربنا يسعدك وينولك كل خير انتى بتحلمى بيه
يا ابى يا جميله
ياريت تنورينى لانى محتاجه كل المدونات فى البوست الجديد بتاعى الرجاله تكاتروا عليه

Lobna Ahmed Nour said...

عايزة مصر تبطل تمشي بقفاها !!!!! هههههه

انتي بجد حد جميل اوي يا ابي بخرفانك بنحلك بدببيرك

ربنا يخليكي للشعب

حنين القلب said...

ايه يا آبى الجمال ده
ايه الردود الجامده دى
بس والنبى تقدر تسيبى مصر
مش اظن يا بنتى انتى مصريه حتى النخاع
ويا رب يقرب منك حبيبك اللى بتتمنيه
ده هتبقى امه داعيه ليه
ربنا يسعدك يا حبيبتى ويوفقك
سلام يا آبى

الـسـيـدة نـون said...

اممممممممممممم

ماشى
بس صوتك مش مطمنى برضه

بس واثقة انك جدعة وبتعرفى تاخدى القرارات الصح

اختك خيخة

مواطن مصرى نايم said...

هههههههههههههههههههه
عشان تعرفى انى جدع معاكى بس
لما جالى تاج مدبستكيش فيه
مع انى و الله كنت حكتب اسمك بس قلت لا
ايبى ممكن تكون مش بتحب التاجات
و طل ظنى فى محله

اما بقى حكاية الظابط
انا كان نفسى ابقى ظابط بس عشان اقبض على واحد كان معايا فى الفصل
بس كان تنين يا ايبى و الله بلا مبالغة ديناصور

اما دلوقتى انا فى كلية تجارة يعنى محاسب
بس لما اخلص الكلية حقدم ضباط متخصصين بإذن الله
و احقق حلمى الاقديم
لا مش انى اقيض عالواد الرزل
انى ابقى ظابط

بوستك (تاجاتك) اجابتها جميلة و الله يا ايبى

تحياتى يا سيادة اللواء عميد رقيب اركان حرب ايبى هانم و خرفانها و نحلتها و دبورها

منال (محبة عائشة رضي الله عنها وأمهات المؤمنين) said...

عسوووووووولة موت يا آبي
يارب تبقي ظابط علشان احنا نغلس عليكي هههههههه

Vague said...

طيب واحنا نعمل ايه يعني؟














اخخخخخ
بهنظر طبعا... بس برضه انتي لازم تقولي كل الصفات الحلوة اللى فيكي؟؟

انا عايز الصفات الوحشة

هي فين الصفات الوحشة؟؟

اكتبيلي الصفات الوحشة

الميكروباص said...

ربنا يرزقك بالحج والجاجوار والمرسيدس كمان
عارفه
جالي تاجين- جاوبت عليهم في موضوع واحد ورفضت ارسالهم لأي حد لأني على علم انه وصلهم كذا واحد من ناس مختلفين- ذكرت اساميهم بس في الاتوبيس وقلت لهم بلاش تجاوبوا على حاجه لأني عارف ان عندكم زحمه- كنتي انتي أولهم طبعا- وفتحت ولقيتك مجاوبه تقريبا على نفس الحاجات- عاو أعمل فيكي حركه انما ايه
عاوز اكتب بالبنط العريض - اهدي التاج ده لآبي فقط
ووتجاوبي على نفس الاسئله تاني
ايه رأيك بذمتك مش فكره؟؟؟

blue-wave said...

انتى فظيعه والله
كلامك خلانى اتأكد ان جواكى شخصيه تانيه غير اللى مستخبيه ورا لسانك دى
بجد بجد تحفه
تحياتى ليكى

Ahmed Kamal said...

آبي واجب الأسرار ده بتاعي ، و الحمد لله إنك لحقتي تعمليه قبل ما تمر 6 شهور المهله لحسن كانت حاتبقى مشكلة ، و تضطري تقدمي التماس ، أو يبقى الواجب ساقط قيد ، و لكن الله سلم ، و سلمت يداكي :)

Bongo said...

تاج جميل
و جاباته لذيذة

و بيني و بينك انا كمان ورايا تاجات متلتلة مش عارفة اوديها فييييين

ربنا يستر و اجاوبها خلال السبعين السنة الجاية :D

سلااااام

مصر يا موكوسه .....يا مزارع الكوسه said...

والنبى عسليه يا ابى
يا خراااااااااااااااشى
عسليه والله

Empress appy said...

النجمه الصامده
=================

لا متخافيش هجاوب بس بعد خلع الضرس
وبعدين ايون ابقى ظبوط واضايق الظبابيط بس مش اكتر انما الناس الغلابه لا والله
نورتى يا قمر وحاضر عويناتى هجاوب





oss
====
عارفه يا شرير انك بعته بس شوفت قلب الام بحس على طول ههههههههه عمما شخصيتى سهله اقولك راجع بوست بنت مصريه عاديه وده واضربهم فى الخلاص وارميهم البحر وانت تفهم هههههههههه نورت

Empress appy said...

MIND TO THINK
==============
اهلا بيك فى الكوكب
بص بقى ببساطه انا موقفى فى البوست ده واضح جدا انا ولا اخوان ولا امن دوله ولا حزب وتنى انا من الناس العاديه حال البلد مش عجبها المعارضه مصلحجيه لو حضرتك راجعت اجابتى هتعرف موقفى او ردودى على الناس ببساطه كونى ارتب افكارى والله مش الفكرة فى كده بس كل حاجه مرتبطه ببعض لو حضرتك ركزت شويه هتفهم دماغى
وعموما هحاول بس انا دايما بفترض فى الناس اللى عارفنى قوى ومتابعنى من زمان انهم بيفهموا دماغى
نورت الكوكب كله اول مرة بس واضح انك قاعد فيه هههههههههههههه





mayada
===========
ما هو ده التمكن ان محدش يحسها بس يا مادى موجوده عندى فعلا بس الحمد لله ما زلت بحس بالناس هى طبقيه فى حاجات حاجات يا قمر وربنا يوفقك يا رب

Empress appy said...

رصيف نمرة خمسه
==============
الدرزمه للناس الوحشه بس يا حبيبى متقوليش كده خالص
ونورتى يا قمر وسعيده بمتابعتك ليه






wanna b a physician
===================
دا انا اول ناس هلمهم فى جنب بتوع بلوجر دول دول دوخونى يا ابنى وعذبونى هههههههههههههه
طبعا الجزء التانى جاوبته عندك وابقى ركز فى اجابتى يا عم الحج وهى مش اشاعه انما طلعت بطيخه حمضانه ههههههههههههه

Empress appy said...

يوميات فنانه مفروسه جداا
==========================
انتباه يا بنت وشك للحيطه بقى ههههههههه نورتى يا قمر





وومن
=====
دا عذاب انسانيه يا ميرا مش واجب اسكتى وفضايح على الهواء مباشرة ههههههههههه
عموما مستنيه غسيلك يا قلبى

Empress appy said...

سبهلله على الاخر
=================
اوبااااااااا بخاف انا من الناس الساكته دى واللى تفجر كنابل بس هقولك حاجه واحده اتحجب يا ستى بجد لانى بدعى ربنا يقوينى على شيطانى فى الموضوع ده واقدر انفذها وطبعا انتى عارفه وانا اتكلمت معاكى فى الموضوع ده
والحاجه التانيه هحاول والله ابطل اتريق على خلق الله لانى حسه انها حاجه وحشه قوى فيه ولسانى اللى فالت ده
بس كفايه فضايح
نورتى يا قمر





طارق الغنام
=============
اه انت بتشجعنى علشان اخدك معايا فوق هناك فى الكوكب صح كلا البته بس فكرة هعمل قسم فى البيت هههههههههههههه

Empress appy said...

المنسى
=========
ربنا يخليك يا رب ومتشكرة خالص على ذوقك اه والله الحمد لله لازم فى الاخر تعارض هههههههههههههههه
نورت يا منسى الكوكب كله





لماضه
========
حبيبتى الدكتورة الجميله اللهى ما يغلب لكى اى حاجه ويحمى البتوبوتر بتاعك وتفضلى من الاعيان بلاش انا تعبت روحى طلعت بقى بس عويناتى يا دكترة انت تؤمر
نورت يا جميل

Empress appy said...

nody_1987
===========
بحبها من وانا صغيرة يا نودى بجد هبقى احكى لكم عنها ربنا يخليكى وميرسى على ذوقك نورتى وجايه حالا





Unique
=========
يا بنتى قفاها ورم والله الله يخرب بيووتهم الظلمه دول والله هيطفشونى بجد ربنا يستر

Empress appy said...

حنين القلب
==========
ودى مشكلتى يا حنين مصريه حتى البتاع ده بس بجد خلاص بدأت اول طريق كرهى ليها خالص
ربنا يستر نورتى يا قمر





خيخه ام شيرى
===============
بس يا شارلوك هولمز انت هتستعبط ما انا قولت لكى علشان بابا مش اكتر هتستعبطى وبعدين يا اختى اهلا بالحريه ومش انا مقولتش محدش يتكلم ماشى يا خوختى هعضك لما اشوفك وانتى عارفه يا بتاعت الرمال السخنه انتى

Empress appy said...

مواطن مصرى نايم
===============

والله يا اسلام يا ابنى انا فشلت فى دخولها منه لله اللى لغاها للبنات
طيب مش بزمتك ابقى ظابط زى السكر
عموما ربنا معاك وتبقى ظابط متخصص فى الرخامه انا عارفه واحد كده والله هندسه ودخل ظباط متخصصين بس يا عينى من ساعه ما كتبت فى السوياسه وهو قاطعنى متعرفش ليه ههههههههههه
نورت يا لولى






منال مصطفى
==============
ميرسى يا منال نورتى الكوكب كله

Empress appy said...

Vague
========
هى دى صفات حلوة يا دبشه يخرب بيت اللى يزعلك يعنى لما اقول طبقيه يبقى حلوة لما اقولك مش لاقيه اللى بحبه يبقى حلو ده معناه صعوبه يا ابنى فى دماغى
اصوت والم عليك بلوج سبوت وورد برس ولا اعمل فيك ايه بص لما اجى الاسماعيليه هبقى اقولك وانت قولى الصفات الوحشه اللى فيه وريحنى ههههههههههه
نورت يا دبشه





لورنس العرب
==============
نعنم نعنم نعم عاوز تعمل ايه تيب عارف ساعتها هلم عليك الناس كلها وهشرد لك على بلوج سبوت والهوت ميل ومعرفش ليه الهوت ميل هو كده
وبعدين استنى هنا صحيح انا بحب ادخل بتاعت التوك توك او سمحت اى رساله ليه ابعتها مع التوك توك
واياك تعمل فيه مقلب هتشوف وانت عارف
ههههههههههههههه

Empress appy said...

blue-wave
===========
الله يفظعك يا رب
طيب اكتشفت ايه هى الشخصيه
اصلها اختراع بصراحه هههههههههه









أحمد كمال
=========
ايووووون صح يا بشمهندس العتب على الخرفان ولاد ا لتيييييت اللى خلونى نسيت دول دا حضرتك واحد بس من الناس دى ورئيس جمهوريه نفسى واعتقد انا حر يواااااااا بيتهيأ ليه بلوج سبوت كله بعت ليه
وعموما انا بحافظ على التاجات واحطها فى درجه بروده الكوكب هههههههههه

Empress appy said...

Bongo
=========
بصى اعملى عليهم مزاد هههههههههه او وزعيهم تاج وعليه تاج هديه هههههههه






مدرسه البنات الفشله
===================

هو الاسم بتاعك عجيب شويه بس اوكى المدارس كلها فشله نورتوا الكوكب

Hosam Yahia حسام يحيى said...

هههههه

كده ماشاء الله حضرتك حليتى الواجب

دورك خلص

:d

بس بجد اجابات جيده جداا :d


اشاور عليه

(الاستاذ اسلام)
بيعمل ايه

:d

محمد فوزي said...

لم أفاجأ بأي شيء
!! لا بما قيل ولا بما لم يقال

... amr said...

بقوللك اية .... هو مفيش بتنجان النهاردة ؟؟؟؟

Empress appy said...

Hosam Yahia حسام يحى
=====================

يا سمسم اسلام السلعوه اكلته ههههههههههههه نورت يا سكر دمياط




محمد فوزى
=========
النبى على قلبك يا شيخ لتقول ايه اللى انا مقولتهوش منكن يعنى عادى مصرحه لك بيه لو عارفه بجد مش هزار يالا اديلك فرصه عمرك وتحلل شخصيتى وهصيتك هههههههههههههههههه

Hosam Yahia حسام يحيى said...

مكنتش اعرف

معلش

انا اسف

جدااااااااااااااااااا

محمد فوزي said...

هههههههههه
برغم إن تعليقك مدي على سخريه كده شويه وإستهانه بقدراتي بس مش مشكله

الموضوع مالوش علاقه بالتحليل النفسي وإن كان سهل يعني وأقدر أعمله ببساطه
إنما اللي انا قصدته هو الشيء اللي حذرتي إن حد يتكلم فيه

انا كنت مستنتجه من زمان
وتقدري تقولي كمان إني توقعته قبل ما يحصل بشويه كده

مفيش داعي للضرب
انتي ادتيني تصريح

Empress appy said...

amr
========
لا مفيش يا عمرو النهارده هدووووووووووء نورت





حسام يحى
==========
اسف على ايه يا حسام ولا يهمك يا اخى السلعوة كانت جعانه هههههههههههههههه

Empress appy said...

محمد فوزى
==========


ههههههههههههه والله العظيم والله العظيم مش سخريه خالص مالص انا بتكلم جدا اعملها وعندك ميلى فى مدونة بيكيا ابعت عليه رايك عادى ولو عاوز تكتبه هنا موافقه
وعموما بقى اثرت فضولى موووووووت ونجحت فى كده قولى ايه الاسباب اللى خلتك تقول انك متوقعه بزمتك بقى وبجد
هستنى ردك هنا او على الميل مش هتفرق كتيرررررررررر

مصــــري said...

آبي

برغم عدم معرفتي الشخصية لشخصك.

إلا انه اتضح الأتي
إنك غلبانة جدا وصريحة جدا

بيقولوا ان الرياضيات بتلحس دماغ الواحد وبتخليه مركز علي حاجات محدش بياخد باله منها.
العبد لله منهم....تقريباً.

تحياتي يا فندم
مش ضابط شرطة برضو

أسامة

kafrawy said...

ههههههههههه

عقبال ميت تاج و تاج

على باب الله said...

ههههههه

واجب يفوت و لا حد يموت

تعيشي و تحلي غيرها

Zika said...

وبعدييين

لازم تعملي الواجب يا آبي
انا بقالي كتير ما قريتش
فيه بتاع تلت بوستات تحت البوست ده
هانزل ولما اجي ابقي اكمل

Eman Henaish said...

ضعيفة وقوية
رومانسية وعندك نحل ودبابير
خيالية وعملية
ايه يا بنتي ده؟؟؟؟
انتي لخبطينيييييييييي
:)

تحياتي علي احلامك عجبتني أوي ، وخصوصا البيت الازاز وفي جنينته خرفان
أحلامك رقيقة أوي يا آبي

الطائر الحزين said...

تدبيسة؟

Mahmoud البطراوى said...

يااااااااارب يرزقك بالجاغور عشان تسيبى بطوط الى فضحانى دى

اجاباتك جامده

Unknown said...

مش عارف ايه العصبية اللى انتى بتجاوبى بيها على الواجب دى
كدا الأساتذه مش هيعطوكى الفول مارك والفول مارك دى حاجه مهمه جدا للجوجوار ايه دا دا أنا باين دخلت فى
حاجه تانيه

لما اسكت احسن

مصطفى

حبيبـــــــة القمـــــر said...

ههههههههههههههه
والله انتي عسل اوى يا اااااااااابي
دايما بقول ان اللي بيضحك كتير
بيكون مخبي جواه حزن وهموم كتير
وواضح انك شايله هم الملايين العاطلين الموجودين في مصرنا الحبيب

ربنا يحقق احلامك يارب
ايه رأيك اصفي المشروع اللي مش جايب همه واشتغل عندك
بس انتي افتحي اوااااااااام
هتكسبي ثواب في شوباب بلدك

حبيبـــــــة القمـــــر said...

معلش كلمتين لازم اقولهم بمناسبة ردك على تعليقي في البوست اللي فات

ياعزيزتي انتي بتتكلمي وكأن الناس اللي بتعمل افراح بالشكل دا بيبقى عندها ودن تسمع ولا عقل يفهم ولا زوق عشان يقدروا الكلام اساسا
افتكر ان الرد عليهم هو بتجاهلهم ونبذهم تماما وعدم مشاركتهم فرحهم دا
لو جار بجد وبيحس وعنده دم هياخد باله بعد كده ومش هيكررها

وبالنسبه للناس في الشارع
فالموضوع محتاج شجاعه عشان اقرب من حد فيهم ومش دايما الشجاعه بتفيد لأن اغلبهم بيكونوا بيمثلوا ومحترفين تسول مش مجرد ناس محترمه حصلها ظرف طارئ

طبعا مش موضوعنا هنا وزمانك عايزه تحدفيني بخروف هههههههههههه
انا ماشيه خلاص

Unknown said...

عملتى الواجب دا امتى
اية النشاط دا
دانا على كدة كسوووووووووولة جداا
بس ربنا يحقق لك كل احلامك وتوزعى كل خرفانك
هههه
افرح بيك يارب وانتى ظابط اقد الدنيا
ويقولى ستى الظابط راحت ستى الظابط جاية
بس حضرى شوزات كتيرررررر للى مش عاملين شغلهم كويس


تحياتى ياقمر

كيكى عوووووو said...

عوووووووووووووووووووووووووو
انا جيت اتخديتى
..........................
ههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
بجد
بجد
بجد
كل احلاااااااااااااامك
جميلة
بالذات بتاعت العواطلية
والبيت الجميل الى حكايتى عنوا
والعمرة
بجد خليتنى اسرح فى كلامك
واتخيل معاكىىىىىىىىى
............................
الاغنية جاااااااااااااااامدة
موووووووووووووووووووووووووووت
رقصنا عليها انا وبرعى وتفيدة
100
مرة
.......................
اخرررررررررررررررررررررر
طلب
ينفع تخلينى اجى اسكن معاكى فى البيت
لم تلاقى
ان شاء الله اوضة
صغيورةةةةةةةةة
على سطح البيت
وافتحلى محل كشررررررررررررى
امشى بى اومرى
...........................
ربنا يخليكى ويسعدك على طوللللللللللللل
الخط
عووووووووووووووووووووووووو
بجد
اتخديتىىىىىىىىىىىىىىىى
عووووووووووووووووووووووو

kochia said...

طيب مانتي حليتيه حلو اهو
كلام جميل
زي الفل

انشالله كل شهر مرة
ها
ايه رايك
ابعت لك لو جالي حاجة ؟؟؟

funckydoctor said...

ممم
أقول ايه أقول ايه
اه بس كنتى هتبقى ظابط كامد يخرب عقلك

Abo 7anf said...

السلام عليكم
يعنى اغيب اغيب
أجى ألاقى حديقه اسرار
وأعترافات وجاجات جميله
يلا مش مهم
أحلام حلوه
بسيطه ايه يعنى جاجور متغلاش عليكى
ولا بيت بجنينه تقريبا موجود فى الريفيرا بس
بس أكيد من غير خرفان
متزعليش بقى من غيابى
والله طالع عيتى

كوارث said...

اهلين آبي هانم بتنجاني
صباح الفل
تاج الاسرار انا جاوبته قبل كده واجاباتك لذيذة جدًا .. كويس كويس .. نقاط ضعف ده ولا ايه ؟
بالنسبة للاحلام
فان شاء الله تتحق
وهنبطل ناخد على قفانا
وربنا يكرمك بزيارة بيته

رئيس جمهوريه نفسى said...

سيادة اللوز اهلا وسهلا بيكى عارفه موضوع ضابط الشرطه انا غيرت مسارى فى اخر لحظه بناء على نصيحه ضابط شرطه وكان ممكن تقدمى اكادميه بس فنش لاسباب اقولها ليكى بعدين
الجاغور ربنا يكرمك بيها وبنشترك انا وانتى فى رغبتنا فى سيب البلد دى قولى امين يارب يتحقق

في حب مصر said...

نفسي مصر تبطل تمشى بقفاها .. .. ههههههههههه
بصراحة اكتر جملة عجبتني
هي فعلا بتمشي بقفاها دلوقت

وبعدسن انا عرفت ليه بتكرهي ظباط الشرطة.. كل ده حق علشان ما حققتش حلمك وبقيتي ظابط..هههههههههه

بس كدة احسن بصراحة

ربنا يوفقك وتحققي كل احلامك
تحياتي

عايش... ولكن !!!! said...

حلوه اوى يا ابى موضوع تبقى ظابط شرطه ده
انا طول عمرى بقول مدام انتوا بتطالبوا بالمساواه تدخلوا الجيش وسيبوكوا من ظباط الشرطه والحاجات دى
ههههههه
بس تصدقى تبقى ظابط شرطه ايه عجب
هههههه
اجابتك بجد جميله جدا
ربنا يسعدك
تحياتى
علاء

امل said...

السلام عليكم
الاقى الانسان اللى جوايا وبفكر فيه" اتجسد قدامى بقلبه وعنيه وحنيته"
حسيت قوي بكلامك ده وقلبي وجعني شوية -فرصة بقى -وكمان كلامك انك بتحبي بس مش لاقيه حبيبك وبأدعيلك من كل قلبي ان ربنا يحقق لك الحلم الجميل ده ويسعد قلبك
تحياتي وحبي

Unknown said...

آبي
ازيك عامله ايه
اجابات صريحه وصادقه كالعادة
بس مكان بعيد ازاي هنعملك اقاليم ابعد من اللي انتي فيها فين
وبعدين مكان زجاج علي البحر
تقريبا بتتكلمي عن جمصة
ربنا يسر لك الامور وتتحقق كل احلامك بأذن الله
وجزاكم الله كل خير

سبهللة said...

آبى لو معاكى نمرة تليفون ر~يسجمهورية نفسى
تتصلى بيه وتقوليله لو سمحت رجع التعليقات
هو قفلها ليه؟؟

مواطن مصرى نايم said...

اه يا ايبى كنتى حتبقى ظابط زى السكر
لدرجة انى ممكن كنت ساعتها
اعمل ايه جريمة عشان تقبضى عليا
ههههههههههههه
مع العلم انى اساسا مفيش ظابط فى المحروسه تماً
(كلها يعنى)
يقدر يقولى تلت التلاته كام
فاكرة البرستيج بتاع البوست اللى فات
بيعمل شغل فى الحالات دى
لانى و انا فى الشغل
العوجان بتاعى و البرستيج
بيخلو اى عميل فى الشركة
يعرض عليا خدماتة
لحد دلوقتى معايا حوالى 20 رقم ظابط بوليس تتراوح رتبهم من رائد للواء
و كل لهم يتمنوا انى اطلب منهم طلب

احنا عالم جامده اوى خلى بالك يا حضرة الظابط
بس اوعدك يا ايبى لو حصل و اتخصصت
برضوا حزور البلوج
بتاعك
حتى لو كتبتى عن الاسكندرانية
هههههههههههههه

Asmaa mahaba said...

نعم يا فله ازاى مش لاقيه حبيبك انتى يا بنت انتى انا حبيبتك هاتى ياله الخروف ههههههههههه
تصومى تصومى وتفطرى على سومه
والله يا ايبى واحشانى جداا يا بنتى ادخلى النت وضيفينى انا ضايفاكى بس انتى مش موجودهع معرفش ليه نفسى اكلمك بجد
اعزرينى على تاخيرى عليكى
تحياتى ليكى سومه_87

Asmaa mahaba said...

على فكره ىانا كمان كان نفسى ابقى ظابط مخابرات فى رافت الهجان

الفاتح اليعقوبي said...

السلام عليكم
تاج جميل وربنا يكرمك ويرزقك حب الناس والحج باذن الله عشان تحجي وتعتمري في نفس الوقت
والسلام

صالح سعيد said...

مساء الفل والورد واليا سمين
لناس احنا فى حق مدونتهم الجميله مقصرين
ازيك
عامله ايه
يا رب تكونى بخير
البوست جميل كعادتك
بس طويل اوى
هو كده اساسا
ولا جاله عرق الطول
بجد اسلوبك ممتاز
ودمك خفيف
والاهم من ده كله
روحك حلوه

همس الاحباب said...

طبعا انا مش مبسوط
من البوست
لانه فى حاحات زعلتنى قوى
عامة انتى زى ما انتى اتفضلى ابى
مهما تكن الظروف
ربنا يسعدك ويطمنا عليكى دائما
تحياتى

همس الاحباب said...
This comment has been removed by the author.
micheal said...

مممممم..جميل أوي التاج دي يا إيبي لانه عرنا حاجت كتير حلوة بس مازلت مستغرب شوية من موضوع ضابط الشرطة ده
:)
بس بجد ربنا يحقق ليكي كل أحلامك بإستثناء ده طبعا
:)
تحياتي

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. said...

طيب والله التاج دة طلع افتكاسة ممتازة ياولاد...

ازيك يا ابى...اخبار كوكب البطيخ ماذا!!!

بجد فرحت لما قريت اجابتك لانك تقريبا نفس الشخصية الى حسيت انى اعرفها

alexandrany said...

Appy
اسمها كرامتي بنت الدزمة بتودعني قوي
ههههههههه
ما نجلكيش في تدبيسة ياختي

ahmed_k said...

مااااااشي
ما ليش دعوه انتي محلتيش الواجب بتاعي
عقابا ليكي حبعتلك واجب تاني
أصبري علي ههههههههههه
وخرفانك اللي كنت واخدهم رهن رجعتهملك بس ماعدا خروف واحد جعت فأكلته معلش
ولو عايزه عربيه جاجوار بسيطه
اشتركي في مسابقات القنوات الفضائيه جايز تضرب معاكي وتكسبي
والمكان البعيد الهادي مقيش أحلي من الغردقه آه هي زحمت شويه بس بالنسبه للقاهره هدوووووووووء خالص

(احمد سكر ) said...

صباح فل

ويلكم مس بتنجانى

ايه يعم الاعترافات دى

تبقية ايه

وضابط شرطة ايه

ورز بلبن فيييينه

اصلى جعااان ااوى

بجد ياريحاب انا مشفتش طبقيتكدى نقحة عليكى قدامى وبحمد ربنا

لانى من الطبقه الكدحاااانه

هههههههه

اه والله


اللى بتقوليه ياريحاب ف البوست فعلا هو شخصيتك

وبحسدك بجد انك عرفتى تجسديها

لانى من النادر ان انسان يجسد نفسه ع الورق

وكفاايه بئه علشان مش عارف اتكلم

تحياتى

احمد

حـــــدوتـــــة said...

السلام عليكم

اخيرا قريتلك تاج
اصل انا ذى حلاتك مبحبش الواجب والحوارات دى
عموما انا حاسس ان فى حاجات كتير لسه مخبياها

سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

Dentina said...

بجد بلوج رائع تمنياتي لك بالنجاح

صباح الخير يا مصر said...

Appyplanet
***********
الف مبروك على انهاء الواجب بسلام
و اتمني ان افعل ايضا
امنياتك ان تنفعى الناس ...انشاء الله ربنا هايحققهالك
و تأكدى ان الدال على الخير كفاعله

تحياتى

just me said...

واضح من كلامك انك شخصيه جميله وتلقائيه جدااااا وده شىء جميل
بس ازاى طبقيه وفى نفس الوقت بتتعاملى مع كل الناس؟؟؟؟؟؟

snohe said...

الله على الاعترافات الجميله
كان نفسك تكونى ظابط؟
ماشى اكيد شخصيتك قويه هنعديها
كان نفسك تعملى مشروع؟
اكيد عقليتك تجاريه
لكن يعنى ايه طبقيه؟
ارجو التوضيح

تحياتى

3ala asm masr said...

كل حاجه جواكى حلوه اوى يا ابى ربنا يحققلك كل احلامك يارب

Lady E said...

ايه الاحلام الجميلة دي

بجد بجد في احلام ليكي كأن بتحكي عن احلامي ومنهم البيت اللي عالبحر ده

بجد التاج عرفني اكتر بشخصيتك الجميلة يا قمر

NIDAAL .R said...

او اسيبها والله ومش هرجع لها تانى لو ولعت

2- الناس تبطل سلبيه
ده تناقض كبير اوى يا آآبى .. وبس
و بالنسبة للحبيب الى معندوش نظر الى مش لاقياه .
انفع انا ؟!!! و هتاخدى 2 دبور هدية عليا كمان
ههههههههههههههههههههههه
و الله أتعموا خلاص ولا مامتهم دعت عليهم بدل ما تتدعيلهم ولا ايه ؟
ههههههههه
بس أسرارك دى جميلة اوى على فكرة

NIDAAL .R said...

وعلى فكرة
انا فقير اوى و مش لاقى اللقمة وبصرف على 15 يتامى
انت بقى بتقولى انك طبقية
طب عرفانى ازاى ؟؟؟
ما تحاوليش تحطى نفسك فى موقع مش بتاعك انتى
كلنا عندنا نقطة مش طبقية بس حاجة كدة زى التناكة انتى فاهمة
يعنى انا عن نفسى لما بحس ان الى قدامى بيحاول يعيش عليا و يتنك فبيظهر عرق التناكة الى هو أبو التركى ذات نفسه
ربنا ما يوريكى
لكن فى نفس الوقت مش طبقى نهائى
بدليل
انى بصاحب الاغنى منى عادى يعنى
هههععههههههههعععععععهععهعهععهعه

انتى بصراحة شكلاً طبقية
ولكن انتى عمرك ما كنتى كدة " اسأل مجرب "

Ahmed Al-Sabbagh said...

هههههههههههههههه

والله انتى جدعة

وايه المورستان اللى لقيته اول ما دخلت المدونة دى

الدنيا كلها صحيت

ابقى ادينى لينك الاغنية عشان احطها عندى

ههههههههههههههه

احمد

Empress appy said...

مصرى
=========
يا عينى يعنى انت مخك اتلحوس معلش حقك عليا هههههههههه نورت يا مصرى





kafrawy
=========
لا الله يكرمك ليه كده هو انا عمل فيك حاجه
نورت

Empress appy said...

على باب الله
=============
دا انا واجب كمان وافطس فيها كفايه كده نورت





زيكس
=====
عيونى يا زيكس هسمع الكلام

Empress appy said...

ايمان
=======
ما هو انا شخصيه بتجمع كل المتناقضات يا ايمان ومش عارفه ليه نورتى يا قمر





الطائر الحزين
=============
طبعا انا ليه بركه الا حضرتك ههههههههههه

Empress appy said...

بطوط حبوب
=============
هههههههههههههه هسميها بطوط برضه
نورت يا محمود




ايجى بووى
========

ههههههههههه لا عادى كمل ما هو اليوم العالمى للتهيس مسموح بيه هههههههه

Empress appy said...

حبيبه القمر
=============
يعنى بتقولى ملايين وعاوزة تزوديهم واحده كمان خليكى فى مستكبلك يا بنتى هههههههه ربنا يسترها معاكى ولا يفضح لكى كيبورد ولا ماوس ههههههههههههه





نهر الحب
=========
لااااا شوزات ايه مش هيكفينى مصنع احسن حاجه اعلقهم من نياشينهم ودول خدى عيل من عيالهم ولا تأخديش النياشن والرتب بتاعتهم هههههههههه نورتى يا قمر

Empress appy said...

كيكى
=======
لا ابنى فى الارض اللى جنبى خليكى جدعه هو انا ناقصاكى انتى وتفيده وبرعى لاااااااااااااااا
ههههههههه





كوشيا
=======
لااااااااا وحياة اغلى حاجه عندك ان شاء الله ما يغلب لكى اى حاجه بلاش عااااااااااا

Empress appy said...

funckydoctor
===============
طيب ادعيلى بقى بليززززززز





ابو حنف
=========
ربنا معاك يا دكتور عارفه والله ربنا يفرحنا بيك

Empress appy said...

كوارث
========
يا رب يا كارثه يا رب احنا وانتم
نورت الكوكب






رئيس جمهوريه نفسى
================
مش هسيبها الا لما تتحرق يا دودو هههههههههه بالعند فيك

Empress appy said...

فى حب مصر
==========
والله مش بكرههم دا انا حتى شاكه انى معمول ليه عمل فى الدخليه ههههههههههههه بس بكرهه غبائهم مش اكتر
نورت الكوكب يا جميل





انا عايش
=========
عارف اول ما ابقى ظابط هلمكم كلكم فى طبق واحد واحبسكم ههههههههههههه ميرىسى يا علاء ونورت

Empress appy said...

أمل
=====
عارفه ان دى امنيه حياتى اللى مخليانى مش عارفه اكمل ارتباط بجد
نورتى يا قمر






الفاتح الجعفرى
===========
اه يا سوسه يا زميل المعارك انت عرفت اللى فيها طيب منكن بلاش جمصه ونمشيها طاس البر هههههههههههههه
نورت يا زميل الاقاليم

Empress appy said...

مواطن مصرى نايم
=================
ماشى يا اسلام انا عارفه علشان انت اخويا الصغير سيباك تتدلع عليا والجناح اليمين بتاعى بتاع مدونة فرنسا فهسامحك اقولك العب بالكروت اللى معاك كوتشينه





سومه مجنونه فى بلد عاقل
======================

هو انا اطول يا كمر الليالى انت
سومه يا حبيبتى مش تضفينى على التانى ده مش بشغله مازنجر انتى ابعتى ليه ميلات عليه بس وانا هديلك بتاع المازنجر

Empress appy said...

الفاتح اليعقوبى
===============
يا اهلا اهلا نورت تانى يا رب وليك انت كمان يا زميل المعارك





صالح سعيد
=======
اهلا اهلا لا يا سيدى انا عارفه ان شغوليات سعدتكم كثيره فمدينك عذر بطول البوست هههههههههههههههه

Empress appy said...

همس الاحباب
=============

كله بيطلع فى الغسيل باريال يا خالود نورت الكوكب





michea
=======

ليه مستغرب مش عيب زمان الشرطه مكنش فيها الفساد ده كله وايه المشكله لما عنصر كويس اللى هو انا يدخل بس

دى وجهه نظرى بس خلاس راحت مع الريح
نورت يا ميشو

Empress appy said...

:.-=- ELGaZaLy-=-.:.

===================
يا سبحان الله الحمد لله ان كل الناس لقتنى قريبه او عارفينها اذن انا حد واضح امال مش بتفهموا كلامى لييييييييييييه ههههههههه
نورت يا غزالى







alexandrany
==============

اه يا خويا بنت الدزمه والله اعمل فيها ايه نورت يا مصطفى

Empress appy said...

ahmed_k
===========

لااااااااااا بليز خد الخرفان كلها بس بلاش واجبات يا احمد بليز والله امنيتى اقعد ما بين القاهرة وشارم بصراحه الطريق يجنن
نورت يا اجدع انسان فى الغردقه




احمد سككككككككر
================
ماشى يا سنكرة ههههههههههه ربنا يخليك وبعدين يا ابنى خلى التبكيه دى بعيد عنك اخجلتم تواضعنا يا احمد باشا نورت الكوكب

Empress appy said...

حدوته
=======
اكتر من كده فضايح ومش ناقصين ههههههههههههه نورت يا قمر






Dentina
==========
ميرسى خالص لذوقك نورت الكوكب

Empress appy said...

صباخ الخير يا مصر
===============
ميرسى ليك وربنا يحقق لنا كل اللى بنتمناه نورت





لست ادرى
=========
بصى يا حبيبتى الطبقيه انحيازى لفئه معينه بتنقح عليا اللى انا منها يعنى
وبضايق من التصرفات اللى مش شيك يعنى امممم يعنى تربيتى او المستوى الاجتماعى وركزى مش المادى لان المادى ممكن يبقى تاجر خرده واغنى من ناس كتير بس معندوش طريقه تعامل فهمتى
فانا بعرف اتعامل مع كل الناس بطريقه شيك ومش بتنك على حد الا لما احس اللى قدامى عدى الخطوط الحمرا كلها
يا رب اكون جاوبتك
نورتى الكوكب

Empress appy said...

snohe
=========
بص لردى على لست ادرى هتعرف معناها بس والله مش حاجه وحشه يعنى انا مش نيفو ريتش او بالبلدى شبعه بعد جووعه
ومستوى اجتماعى
كويس يعنى بص هى حاجه طويله ومش ااقدر اتكلم كتير فيها لان مش ينفع بس اقولك مثل صغير عارف لما تجيب سواق وتديله فلوس كتيرررررررر قوى هيعمل ايه هيروح يشترى تاكسى مش هيتطلع انه يبقى حاجه كويسه يعنى يحسن من مستواه وطريقه كلامه هيفضل زى ما هو بدليل وجود ناس اغنيه كتير بس مش مستوى اجتماعى حلو او اولاد ناس اساسا الفلوس اللى عملتهم
فانا الناس دى مش بعرف اتعامل معاها وهو ده الطبقيه بالنسبه ليه
انى بعامل اللى فى نفسى مستوايا
بس فى نفس الوقت بحب كل الناس ونفسى يبقى كله كويس ويطور نفسه وتبان فى بوستاتى القديمه
وبتعامل مع كل الفئات ومش بتناكه الحمد لله بس بحدود
فهمتنى يعنى من لااخر بحب الناس تكون كلاس فى تعاملها
نورت يا سنوهى




3ala asm masr
================
ميرسى يا هنوده ييا قمر ونورتينى

Empress appy said...

Lady E
=========
ميرسى يا حبيبى ونورتى الكوكب كله وربنا يحققها لينا




NIDAAL PAL
===========
لا يا نضال مش تناقض الناس لو مش اتعدلت هسيبها بجد وده تهديد واضح
وانا اطول بس انت اخويا الصغير يا نضال
نورت يا كميله

Empress appy said...

NIDAAL PAL
==========

هههههههههههههههههه بس يا نضال بطل هزار بجد ما هو علشان انا بشوف كل الناس حلوة بس ساعه النقح يا لهوى مش ااقدر يا نضال يا خويا
نورت يا سكر




احمد الصباغ
==========
صباغوس حبيب هارتى عارفه والنبى ان زمانك رقصت عليها مجنون وتعملها هههههههههه
نورت يا صباغوس

snohe said...

فههمت فهمت

تقصدى تتكلمى عن السواقين وقانون المرور الجيد


فهمت
شكرا على التوضيح
هههههههههه

تحياتى

Empress appy said...

سنوهى
=======
ايووووووون برافو عليك اهو انا اكتر واحده مبسوطه للقانون ده علشان السواقين يتربوا هههههههههههههه
نورت يا قمر

Share |