نداء بتنجانى خيخى


بما ان البت خيخه دى صحبتى يا عينى وام شريف حبيبى فقولت ارفق بحالها وبما ان يا عينى هى الوحيده اللى كل التعليقات المجهوله بتروح لها عنى قررنا شفقه بيها انى افتح تعليقات المجهول وبرضه يا حرام مفيش فايده كل يوم والتانى تبلغنى تعليق واحنا بطننا وجعتنا من كتر الضحك على التعليقات وعلى صاحبها او صاحبتها اللى مش فاهمين هما عاوزين ايه وايه الخزعبلات اللى بيكتبها
تقريبا بيكتب بطريقه هيروغلوفيه مش بنفهمها بس اكتر حاجه بتعجبنى اننا بنقعد نضحك وبيتقلب معانا هسترية جامد اوى

وطلبت منها امبارح تكتب تنويه انى فتحت الباب للمجاهيل المهاويس علشان يطلعوا عقدهم عندى وبعدين لما اشوفها هبقى اقولها ونبقى برضه نضحك على كلامهم
فكتبت التنويه ده وعلشان الاتحاد الخيخى البتنجانى هنشره عندى يمكن المجهول يحس على دمه اللى عندها وعندى

ابي

حوشي صاحبك عني

ابى

صاحبك مجهول

ابي

مجهولك جنني

ابى

ده قرب يجيب اجلى



لو كان مجهولك

زى مجهولي

انا كنت نسيت وخلاص


انا مجهولي بيهزئني

وبيقولى يا خيخة هاجبيلك كيلو خيار

انما مجهولك

واحد مفروس وشكله كان عاشق محتار



ابي

لمي مجاهيلك

ابى

انا بت خيخية

ابى

مجهولك مش ليا

ابي

قوليله يكتب عندك



ابى

مجهولك اهوه جانى

ابى

كلامه علشانك

ابى

مجهولك بيباركلك

ابى

ده بيقول انك نحلة

وعريسك دبور

ابى

اه يانا يا غلبي



لا سلام لا كلام

ده كلامه ده كان

مجرد تهيس مجهول


انا كنت هانام

لكن قلت حرام

اسيبه يهيس علطول


كان لازم اقول

انك يا ريحاب

فتحتى الباب للمجهول


لو عايز يباركلك

او حتى يعاتبك

اهوه عنده الباب مفتوح



ابى

يا عزيزى المجهول

ابى

فتحتلك بابها

ابى

روح اكتب عنها

ابى

فى صفحة تعليقاتها

ابى

وماتجيش هنا تانى



ابى

حوشي صاحبك عنى




بس خلاص



تنويه بتنجاني خيخي


نحيط سيادتكم علما

بان ابى هانم بتنجانى

تواضعت وتنازلت وتعاطفت وتكرمت

وفتحت باب التعليقات لكل من هب ودب

وعلى من يريد ابلاغها اى رسالة

فليتفضل عندها فى صفحة التعليقات

ومايجيش هنا تانى




انتهى

بت خيخة وأى كلام

بصراحه البنت عداها العيب واتأنزح هههههههههههههههههه يعنى يا عم المجهول هو انت جوزتنى وانا مش واخده بالى طيب مش كنت تقول على الاقل كنت اتعزمت فى فرحى مكنتش سبت العريس لوحده يبقى منظره ايه يعنى قدام الناس
يا ابنى يا مجهول يا طبيب جراح لم نفسك بقى علشان انا مش فاهمه الخزعبلات دى فى دماغك من ايه
لما احب اتجوز ولا ارتبط ولا اعمل اى حاجه فدى متخصش حد متخصش غير اصحابى وانا وبس واصحابى عارفين انى قاعده اهو زى الدبشه
انا بقيت احس انى بقيت فنانه مشهورى اووووووووه على راى منى زكى
النهارده اتجوز بكره اطلق بعده يبقى معايا عيل ايه الخيبه دى يا ربى

النا س متزعلش بقى علشان المجهول بيبارك ليه علشان انا معزمتش حد لانى تقريبا نسيت الفرح نيهاهاهاهاا


كان معكم ابى هانم كايده العزال انا من يومى


حكمه الامبراطورة

يستطيع الشيطان أن يكون ملاكاً . . والقزم عملاقاً . . والخفاش نسراً
والظلمات نوراً . . لكن أمام الحمقى والسذج فقط .

28 اخبط وقول رايك:

Marwa said...

لئاااااااااااااااا ارجوكي قوليلها متخليش المدونة للقراء فقط :((((((((
دي الافيونة بتاعتي اول ماروح الشغل بفتحها اول حاجة

انا مش هقدر اكتب الايميل بتاعي هنا
قوليلي اعمل ايه يا آبي بلييييييييز

Empress appy said...

مروة

ههههههههههههههههه لا تكلكى هى بس هتلاقيها صوابعها لعبت فى حاجه زى الدودة عملت كده غصب عنها لما تصحى هكلمها اقولها لا تكلكى
يا ستى منقدرش نحرمك من افيونتك
يعنى هى مش عملاها قصد هى دايما كده خيخه وبتلعب فى حاجات مبتعرفهاش هبقى اقولها ترجعها عنيه

حفيدة عرابى said...

ربنا يكون فى عونك ويصبرك

بس حلوة جدا عداها العيب واتأنزح
وكمان الحكمة فى منتهى الجمال

وطبعا مشهورة
انا اول مادخلت المدونات لقيت حبابيك واصحابك كتير ماشاء الله

ربنا يسعدك ويمنع عنك البلاء
ادع ربنا احنا فى ايام مفترجة

Empress appy said...

لقد خلقنا الله احرارا

اه يا اوختى ادعيلى والنبى ربنا يصبرنى ويصبر اللى زى كلهم على المستشفى دى
ولا مشهورة ولا احجه بس حب من الناس ربنا يهدى
نورتى يا قمر وكل سنه وانتى طيبه

Anonymous said...

هو الحقيقة انا حاولت ادخل عند خزخة عشان افهم الالتباس ده جه منين

ماقدرتش ادخل لأن الظاهر خوخة لم تعتبرنى ضمن المدعوين للدخول عالبلوج عندها والبلوج مش راضى يفتح لى الباب

ولما جيت هنا فهمت ..وعلى اى حال طالما الحديث عن مناسبات سعيدة .. فبالتأكيد هاكون اول المهنئين .. بغض النظر مين صاحب المناسبة السعيدة

كل سنة وانت طيبة .. وفى ايدك كحكة وغريبة

Empress appy said...

شريف
بابا نويل
خيخه مش قافله المدونه هى هتلاقيها لعبه فى حاجه بس غصب عنها
الموضوع ان فيه واحد مجهول بيقول لخيخه باركى لابى على الجواز بتاع النحله والدبور وطبعا مش اول تعليق اهبل يروح لها ومش فاهمين معناه
فقولنا بدل وجع الدماغ نعمل تنويه انى فتحت باب التعليقات المجهوله علشان مش كل يوم يتعبوا البنت يعنى كفايه عليها المجاهيل بتاعتها اللى بتشتمها
مع انها بتقلب معايا ومعاها بهستريه ضحك
كل سنه وانت طيب يا بابا نويل

قوس قزح said...

ههههههههههههههههههه
مش المجهول ده جالى انا كمان
قلت مين النحلة و الدبور دول ؟؟
يمكن يقصد بتوع آبى

واضح انه بيلف على اصدقاء السوق بتوعك ههههههههههههههههههه

بس مفهمتش ليه علق على البوست اللى قبل الاخير
هو جواز فى السر و لا ايه ؟

Empress appy said...

قوس قزح




او يمكن النحله والدبور اللى فى دماغى بيلعبوا بديلهم من ورايا ههههههههههههه
داليا طيب افتكرى كده يمكن انا اتجوزت وناسيه عادي يعنى
وبعدين اللى هيتجوز هيخبى ليه ها ليه بقى عاوزه افهم هو الجواز حرام

ميرا ( وومن ) said...

طب تصدقي يا آبي بقي انتي وخيخة شريرين أه شريرين ده كومنت واحد من سي مجهول ده خلاني صحكت ضحك مش ممكن وانتي وخوخة عاملين خط ساخن بينكم ومحتكرين الضوحك لوحدكم

طب تصدقي فيه الخير برضة اهو سبب في رسم أبتسامة علي اي وجه حتي لو كانت إبتسامة بلهاء نتيجة عدم الفهم

وبعدين يا ستي الراجل ولا الست بيباركو للنحلة والدبور هما مش تبعك برضة يعني تجوزي النحلة والدبور في السكرتة كدة معرفش عنك انك بخيلة وغاوية توفري جاتو وشربات
يالهوي النبي يا شيخة تسيبية شوية المجهول ده يمكن يفضفض ويرتاح

Marwa said...

الحمد لله .. تسلملي عنيكي يا عزيزيتي
انا من قرائكم السايلنت بس لما لقيت الموضوع كده قلت اسجل اعتراضي :))

سلاااامز

لا احد said...

طيب لما انت فتحتي التعليقات للمجاهيل ..
هيه ليه نورا خلت مدونتها للقراء المدعويين بس ..
يعني اللي بيحبها وبيحب يتابع مدوناتها وأخبارها ذنبة إييييييييييييييه..

*ام يوسف*

Empress appy said...

وومن
=====
ايون هنحتكر الضوحك يعنى الراجل ولا الست يرى وينكت وانا اضحك نيهاهااها
الا متعرفيش النحله والدبور دول اتجوزا امتى بس








مروة
========

اول ما تفتح يا قمر هخبطها تليفون اقولها تظبط المدونه

Empress appy said...

ساره ام يوسف
===============
يا ست الكل هتلاقيها عملت حاجه بس بدون قصد دى خيخه يعنى مش هتلاقيها اخدت بالها
هبقى ان شاء الله اكلمها اقولها تظبط الموضوع ده خوخه اليونكن تقفل المدونه

Anonymous said...

رحاب لا كله الا زعلك :)

زعلانه ليييييييييييييه ؟

Empress appy said...

فتاه من الصعيد
=================
علشان موضوع عدم كتابتك ده والهدف ومش الهدف بصى يا حبيبتى المدونه مش حمل ولا الزام عليكى وقت ما تحبى تكتبى اكتبى وقت ما معندكيش مزاج خلاص مش مهم
اعتبريها الاندكس بتاعتك فى البيت بتشخبطى فيها
دا انا املى فيكى كبير انك تكتبى حاجات عن الصعيد كتير ونحاول ننشرها ونلفت النظر ليها

Anonymous said...

كلامك مهم يا ابي ...... وانا بجد بفكر تاني

متشكره لاهتمامك كلامك الحلو ده عني

وبالنسبه للبوست بتاعك .....فان بقيتي مشهوره وليكي مجانيييين زي سعاد حسني.... فمعلش بقا دي ضريبه النجاح يا جميل :D

ويكا said...

اشــــــــــــوف اشـــــــــــــوف
والله اشوف؟ّ

فين يا خوانا التعليق ده .
انا اعدت ادور عليه مش لاقيه .

ههههههههههههههه
ياريت تبقى تنشريه يا كعب الغزال لان خيخه قافله المدونه عليها ، الظاهر نايمه.

Empress appy said...

فتاه من الصعيد


وانا يا حبيبتى مبسوطه انك هتراجعى نفسك
ويا رب ابقى زى سعاد حسنى بس مش اموت الموته بتاعتها حد يطول يبقى السندريلا











ويكا
=======
عاوزه فرح وتشبع فيه رقص
يا ابنى خيخه بترمى التعليقات دى فى الزباله بس بعدها لما نتكلم تقولى عليها
واحد رايح يقولها مبروك جواز النحله من الدبور طبعا النحله والدبور دول انا اللى فى مخى
مش عارفه يا ويكا يمكن مخى بيستبوخص لوحدياته يعنى من غير ما اعرف
طيب امانه عليك لو قفشت النحله والدبور ابىق قولى نيهاهاهاها
وبعدين عي لخايب فيه حد يتجوز وبدين ميقولش عيال هطله صحيح

Anonymous said...

لا بعد الشر عليكي .... واوعي تكوني زعلتي ... انا بهزر :)

الـسـيـدة نـون said...

ههههههههههههههههههههههههههههه
دايما قفسانى كدة

انا فعلا قعدت العب فى المدونة
وقفلتها ونمت
وماكنتاش عارفة انى قفلتها
الا لما صحيت من شوية

ههههههههههههههههههههه
عادى بقى دي لمحة بسيطة
من غبائى الخيخى
لازم تظهر كل فترة كدة



انا عجبانى الصورة يا مجرمة
ههههههههههههههههههههههه


سلام يا بتنجانة

Anonymous said...

السلام عليكم
هههههههههههههههه
دول اكييييد معجبين
هههههههه
ربنا معاكي
بس بجد يموت من الضحك
هههههههههههه
في رعاية الله
السلام عليكم

safa7_karmooz said...

ههههههههههههههههههههههههههههه

حلوة لعبة المجاهيل دى

انى واى

انا قفلت المجاهيل عندى عشان كانوا بيمدحونى بالعكس فى البوستات ويجروا ^_^

ويكا said...

طيب هو عرف منين انك نحله وهو دبوووووور؟

بس عارفه ، الحق يتقال ، المصطلحات جمدييييين موووووووووت .

بس مع التحفظ طبعا ان انتى مش نحله انتى سوووزه
ههههههههههههههه
،بس هوه شكله فعلا متغاظ خااااااااالص
ههههههههههههههه

شوكولاتة said...

يكونش المجهول ده يبقى فؤاد المندس وبيعمل فوازير
ههههههههههه
ربنا يعينك يابنتي على الناس العبيطة دي

كل سنة وانتي طيبة
سلاااااااام

لاسع افندى said...

كويس ان التعليقات تكون مفتوحه لان ده معناه ان المدون وصل لمرحلة يستطيع فيها تقبل الشتيمه ويتفهم دوافع الشتامين وايضا يلتمس لهم العزر

تحيا الديموقراطيه البتنجانيه



تحيه لاسعه

نور الدين (محمد الجيزاوى) said...

مش عارف والله إنت إيه حكاية المجاهيل
والبهاليل معاكى
والغريب انهم مبيتبوش ليه عنك رغم انك ما شاء الله عليكى بتعامليهم بفلسفة إنفخ الزبون واعصر عليه لمون
ربنا يقويكى عليهم واضح انهم أدمنو
الضرب
.....
تحياتى
....
نورالدين محمود

micheal said...

خيخة ليها مستقبل في كتابة الأغاني معايا

Empress appy said...

مشكرين يا شوباب منجلكوش فى مجاهيل ملاحيس مهابيل ابدا
ربنا يبعدهم عنا او يوقعهم تحت ايدي فى الحقيقه علشان اخليهم يندموا على اليوم اللى قابلونى فيه


نور الدين
ما بلاش انت يا راجل

Share |