اس ام اس


الرسايل دى مختصرة ولكنها مفيده اوى اوى لكل الحالات عن تجربه
غير كده الغرض من كتابتها مش انى مخنوقه ولا مضايقه بالعكس انا فى احسن حالاتى وفى احسن ايامى الحمد لله بكل المقاييس
انا بس حبيت اريح الناس اللى شاغله بالها كتير بغيرها وقولت بالمره اطرى على قلوبهم غير كده فعلا عن تجارب اللى بقوله ده بيحصل يعنى مش معناه انى مضايقه انا فعلا سعيده جدا اليومين دول وقولت افتح الاعب الهاموش والناموس شويه

الرساله الاولى

عنى اولا هفتح الانونيمس علشان اللى البواسير بتاعتهم بتاكلهم وبيحبوا يروحوا يشتمونى عند الناس مع انى مش معبرة حد يهدوا ويشتمونى فى بيتى
وده ليه علشان احاول اساعد انى اخليهم رجاله محترمه وبتواجه او ستات محترمه مش خريجى شارع الهرم واهو مع التدريب يمكن يقدر وتجيله الجرأه فى انه يدخل باسمه ونصيحه لكل واحد بيتشتم وبيتالف عنه قصص غرام وانتقام وقصص عفاريت نص الليل يعمل كده يمكن يساعد العيال دى ان يبقى عندها دم

الرساله التانيه

لما حد يقول اى حاجه عن اى حد جارك اختك عمتك خالتك قريبه جوز الجزمه اللى عندك فى البيت يا ريت تبقوا تسألوا الناس مباشره هل فيه كده ولا لا وده لسبب بسيط جدا لو انت بتسال علشان انت الفضول واكلك اوى تبقى عرفت الحقيقه لان الكدب بيجيب اكلان وهرش اكتر او لو ده يهمك تبقى عرفت الحقيقه او لو يعنى بتعمل باخلاقك ودينك يبقى متحملتش ذنب

الرساله التالته

لما تحس فى كلامك مع اللى قدامك انه بيكلمك ببرود ولامبالاه ومش متحمل منك كلمه اعرف انه ادالك قفاه من بدرى حتى لو مش قادر يقولها وده ممكن لاسباب كتير انه خلاص لقى مفيش منك امل او انت بالنسبه ليه اتكشفت فيك اوجهه كتير هو مكنش ينفع يتغاضى عنها او خلاص بقى كل واحد ميقرفش التانى

الرساله التالته

لما اتنين يبعدوا عن بعض ميقعدش الطرف التانى يحك ايده فى مناخيره كل شويه ويهرش ويطلع القمل والبراغيت بتاعته على الطرف الاول لان دايما اللى بيسيب ويبعد مبيفكرش فى الطرف التانى ابدا وبيكون خلاص محاه من ذاكرته فمفيش داعى للحككان كل شويه وتفكره انه فى يوم من الايام كان بيتكلم مع السحنه دى ولا العقليه المعمليه المفرقعه دى ويا ريت السيره متجيش بالخير ولا بالشر يعنى مثلا قريب واحد تحفه من ناحيه واحده اتحف منه بعت ليه على الفتيس توك يقولى انا فلان اللى كنت صاحب فلانه قمت بكل غلاسه قولت له انا معرفش مين فلانه مش يسكت بقى لا بيفكرنى فى النهايه فهمته انى فعلا معرفش دى ولو كنت عرفتها فى يوم من الايام فالهاموش اللى بيجى من ناحيتها هو اللى بيفكرنى بيها

الرساله الرابعه



اللى غاوى وجع دماغ يشغل نفسه بغيره واللى معندوش شغلانه يشغل نفسه بغيره

الرساله الاخيرة

شويه المقاطيع اللى عاملين فيها ثورجيه وهما حافيين عاوزة بس اقولهم مش انتم اللى هتحرروا البلد انتم لو لا قدر الله مسكتوا فها فرع واحد فى اى وزاره ولو افترضنا المجارى اللى هى هيئه الصرف يبقى نقول على البلد يا رحمن يا رحيم
فبطلوا تعملوا نفسكم ابطال وابضايات وتطلعوا بيانات وتعملوا حروب هايفه لانها متهمش حد غيركم بس البلد دى علشان تنضف لازم اولا تنضف منكم بس وبعدين من التانين على الاقل احنا عارفين التانين بيعملوا ايه انما شغل تلقيح الجتت والكلام ونسب بطولات مزيفه عن كل واحد ورمى الناس وبعضكم باتهامات ده اللى يتخاف منه لان انتم معندكوش مبدأ


ملحوظه اولى :- ايمن نور راى فيه مش هيتغير خاصه بعد ما قابلت جانب فخامه معاليه فى حفل لبلاك تيما فى ساقيه الصاوى ونفس الاحساس كبر واتجدد انى فعلا حسه انى مش طايقه الشخص ده وانه ممثل بس كومبارس مش شاطر



ملحوظه :- اوعى يفتكر اى هاموش ولا هاموشه من اللى هفتح لهم الانونيمس انى هزعل ولا اضايق ولا هيرخموا عليا مهما عملوا بالعكس انا هبقى مبسوطه لانى هساعد فى علاجهم من الهرش والجرب اللى عندهم ده لانى بقت حسه انهم بيصحوا من النوم مفزوعين يندهوا باسمى
وعلى فكره انا مقصدش حد معين والله ولا فى بالى حد لان سبحان الله ناس بترخم عليا وانا اصلا معرفهاش بس بيرخموا من باب التنفيس وتعويض النقص اللى فى حياتهم يالا سلام عليكم بقى اشوفكم على خير فى اقرب فرصه

كان معكم ابى هانم الجناح اليمين لحزب وداد قلبى

حكمه الامبراطورة

مش كل من عمل بطاقه بقى بنى ادم ده عاله اتزودت على البلد

64 اخبط وقول رايك:

hasona said...

السلام عليكم

خير اللهم اجعله خير

في البداية حبيت أقول اني مش معاكي في الرسالة الاولي

لأن الاناسان منا بيترفع عن كل ما هو سئ وبزئ

Empress appy said...

hasona
===========
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
بص حضرتك اللى بتقوله دى وسط الملايكه وانا بصراحه عاوزه اعالج الناس دى بجد صعبانين عليا قلبى بيتقطع علشانهم بحس هيجلهم انفجار فى الحلقوم من كتر السكات ويا عينى بيفتكروا لما يقولوا اى كلام عند اى حد انا اصلا ههتم ولا هاخد فى بالى مش عارفين ان لما حد بيوصلنى رساله بقعد اضحك لما نفسى بيتقطع فقولت اوفر عليهم مصاريف الحبر بتاعت الكيبورد ويكتبوا هنا بدل المشوره وممكن ابقى انشر لهم التعليق علشان برضه يهدوا شويه ويحسوا برجولتهم وانوثتهم اللى اتسلبت منهم فى ظروف غامضه

------ said...

السلام عليكم

احجز التانى كدا

لغاية مااقرا

لحسن حد يحتل مكانى

------ said...

بصى ياستى

انا معاكى فى الرسالة التانية

لان المفروض اننا نتأكد من اى حاجة قبل مانقولها
لاننا ممكن نظلم حد
وان جائكم فاسق بنبأ فتبيوا ان تصيبوا قوم بجهالة فتصبحوا على مافعلتم نادمي

وبعدين اقولك حاجة
لما حد يضايقك احتسبيها عند ربنا
ادفع بالتى هى احسن فإذا الذى بينك وبينه عداوة كأنة ولى حمييم

تحياتى لكى
واتمنى انك تنورينى

فاتيما said...

� ���� � ���� ��� ���� ���� ����� �� � �� ������ ��� ����
�� ������ � ������ �� �� �� �� �� � ���� ���� �� � � �� ���� ��� ���
����� ���� ��� ������ � ����� � ����� �����
���� ��� ������ ������ ��� � �����
� ����� ��� ���� �� ������ ��
���� ����� ��� ���� ����� � ��� � ���� ������� � ����� ���� ����� ����� �� ������ � ������
�� �� ��

Me7'o said...

أولاً
كل سنة وإنتى طيبة ورمضان كريم

ثانياً
شكلك مخنوقة طحن

ثالثاً
الله يكون فى عونك

رابعاً
تحياتى

سلام

Empress appy said...

دموع القمر
===========
اهلا بيكى
ومين قلك يا قمر ان حد ضايقنى انا محدش مضايقنى صدقينى الموضوع كله تجارب فحبيت انصح الناس
بس مش اكتر بسلى نفسى يعنى

Empress appy said...

فاتيما
==========
ايه الحبر خلص

------ said...

ماشى ياستى

وانا سعيدة جدا لزيارتى
لمدونتك

ويارب تكونى سعيدة على طول ومحدش يضايقك ابدا

Empress appy said...

ميخو


ان شاء الله اعدم اسرائيل ما مخنوقه هى الحاجات دى بتحصل ليه لوحدى ولا ايه ما كله كده يا ابن احلال

hasona said...

يمكن الرسالة دي موجهة لشرزمة قليلة من الناس
أو الي فئة معينة ومعروفة

أو بناء علي موقف ( مواقف ) معينة

لذلك أخذت الرسايل جانب كبير من العصبية

وكنت أتمني أن توضحي اكتر - لأن فيه ناس كتيرة تحترمك وتحترم قلمك
لذلك عليك أن تنئ بنفسك عن كل هذه الفئات
تصوري أن اهتمامك بهذه التوافه يجعل لها سعر وقيمة

،،،،،
مش كل تعليق من مجهول أو غير معروف يقصد به اهانة


،،،،
الرسالة الاخيرة - جميلة في مجملها
لكن الناس عايزة عملية تقليم أظافر وتجميل للمخ

البلد محتاجة رجالة يكون لها مواقف مشرفة
البلد محتاجة الناس تجتمع علي كلمة واحدة - وتبطل كلمة وأنا مالي - طالما بعيد عني خلاص
مصر محتاجة اعادة تربية لأولادنا وهم داخل البيوت - ليعيدوا بناء مستقبل مصر من جديد

مصر محتاجة كتير - لكنها تحتاج أفعال لا أقوال
وكل واحد يعطي في مكانة وفي مجاله

Empress appy said...

hasona



بالعكس انا مش عصبيه خالص
طيب بزمتك واحده بنام على احلى صوت فى حياتها وبتصحى على نفس الصوت ويومها كله مشغول بيه هو بس
يبقى تبقى عصبيه ازاى ده حتى ميبقاش عندها دم
الموضوع كله انى بس بعرفهم ان مش فارق معايا وجودهم اصلا لانى مش شاغله نفسى بيهم بس فعلا دى طريقه علاج يعنى تسيب واحد يفش اللى عنده كله يمكن يعرف ينام ومبقا شانا السبب فى قله نومه واخد ذنبه ولا ايه
اما عن البلد
فالمشكله ان الشويه دول فاكرين انهم احمد عرابى مش بيبصوا لنفسهم ويبصوا للناس اللى كانت بتكافح وتجاهد ازاى
دول يا اخى العزيز فى الاخر بيفرشوا الملايات لبعض
ويعملوا حاجات تقرف الواحد انه فى يوم اصلا عرفهم

ويكا said...

هههههههههههه
اولا فكره جامده وجديده ، وكمان جريئه .

بس والله براوا عليكى يا بنت يا ابى .
بس عارفه . انا معاكى فى كل كلمه قلتيها وبالاخص موضوع ايمن نور والناس الثورجيه دووول .
مع التحفظ انى ثورجى برده طول عمرى ، بس بطريقه تانيه خالص بصراحه.
دايما نهايتها ان الناس تاخد حقهااللى انا بدافعلهم عنه ، بس بعد ما اكون انا اخدت ........... فوق دماغى.

عموما .... الله ينور

... amr said...

يا صباح العنف والرسائل الحرة المباشرة
:)

بصي يا ام سيمبا , في قول بيقول

من راقب الناس مات كمدا

كبري دماغك و متحطيش في بالك كل واحد أو واحدة فاضيين مش وراهم حاجة غير انهم يجيبوا سيرة دة أو دي


بقولك اية .. اصطبحي كدة و ادعي ان يوم السبت ربنا ييسر الامور و اليوم يكون كويس

اشوفك السبت ان شاء الله

كل سنة و انتي طيبة

دكتور حر said...

كانت معكم الحكيمة آبي


كل سنه وانتي طيبه يا ستنا

واضح انك ملحقتيش تتسحري
وان الموضوع ده متأثر جدا بالجوع

:)

خلي قلبك أبيض
وفكري في حق نفسك عليكي

تحياتي

Empress appy said...

ويكا
=========
اهو قولت اخد ثواب فى رمضان اشمعنى البنت خيخه واخده كل الشتومه عندها يا خويا قولت اخد حبه تخف الميزان شويه نيهاهاهاها






عمرو
========

منور يا عمورة وهو مين قالك انى مش مكبره دماغى بزمتك انت بتشوفنى ولا بتقرا ليه حاجه بالاسبوع انا اصلا مبدخلش على المدونه كتير انا بلاقى ناس بتكلمنى وانا يا خويا ولا فاهمه حاجه
ان شاء الله يعدى واشوفك على خير

Empress appy said...

دكتور حر
=========
يا دى الهنا يا دى الهنا طيب بالعكس دا انا ادبست فى سحور امبارح واكلت لما نفسى اتقطع
انا قلبى زى القطن الابيض فى الغيط يا دكتور

حفيدة عرابى said...

كبرى دماغك ياعسولة
وماتديهمش فرصة يدخلوا عندك وينشروا الرخامة بتاعتهم
بالعكس انت المفروض تبعدى نفسك عن اى حد واى حاجة من المنغصات دى
مش قادرة اقولك
انا ارتحت نفسيا اد ايه لما بعدت نفسى عن ناس بالصفات دى
ولما الظروف تجبرنى اشوفهم
بعالج نفسى واضحك عليها واقنعهاانى مش شايفاهم وانهم هوا ياسامح
لكن تديهم الفرصة دى ييجوا لغاية عندك وعايزة تعالجيهم
لا000فكرى تانى
ربنا بس اللى بيهدى وبيشفى

كل سنة وانت طيبة

Anonymous said...

اولا بجد في ناس بتشتمك عند ناس تانيه ؟!!!!!!!!

اول مره اسمعها دي ...... دي لامؤاخذه اسمها تناحه وقله ادب وجبن كمان ...... ما يعمل اكونت على جوجل ويسترجل ويشرب بيرل ويشرف عندك ..... ولو جدع يتكلم

المهم طبعا دي مدونتك وقوللي اللي في نفسك ..... ورمضان كريم عليكي

فاتيما said...

إيه دا ؟!!!!
مال كلامى متشفر كدا ؟؟
طب نقوله تااااانى
ما عاش و لا كان اللى يرخم عليكى يا قمر التدوين كله
بس هفكرك دايما بكلمة دوبا الله يصبحها بالف خير و يقومها بالسلامة
الشجرة المثمرة يا بيبى
و الفراشة اللى طايرة و محلقة و الكل بيبصلها باعجاب و حب
و العالم التانية اللى محدش حاسس بيهم و لا فاكر أساميهم
أشوفك يوم الفطار على ألف خير يا حبيبتى

------ said...

ليه نبص على النص الفاضى ولسة فيه نص مليان

اكيد زى مافيه حد بيوفى

فيه حد مبيوفيش

ومش معناه ان حد خان العهد يبقى كلهم خاينين

سعدت بزيارتك
تحياتى لكى

karim said...

ليية كل العصبية والكلالام الجامد دة ميين بس اللى مخليكى مستحلفالة كدة, ياجميل سيبيك عمر الناس ما كلها تكون كويسة ولا وحشة, كبرى دماغك وخليكى انتى الاحسن

Anonymous said...

متنفعش العصبية اللى انت فيها دى حرام عليكى نفسك ده احنا فى رمضان

الطائر الحزين said...

رمضان كريييييم

أحــوال الهـوي said...

كل سنة و حضرتك طيبة

و الرسايل القصيرة اللي قريتها من شويه فيها من كل صنوف التهديد و الوعيد و العين الحمرا و الخ الخ
طبعا لان الموضوع مبهم و غير و اضح و لكن يجب ان تصل الرسالة الي كل من تعنيهم و يستوعبوا الدرس جيدا

عزيزتي رمضان شهر التسامح و المغفرة

تحياتي

لا تـــشـــتــــاق said...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله عسل
وعندك حق والله في كل كلمه
كل سنه وانتى طيبه

Anonymous said...

بس برافوا عليكى يارحاب الناس دى لازمماتستهلش غير كدة

يا مراكبي said...

:-)
:-D
هههههههه
إيه كل ده؟
ده مدفع رشاش مش رسايل
:-)

بالراحة شوية .. إحنا مش قلنا نخبي برعي ده شوية لحد ما .. لحد ما شهر رمضان يخلص يعني
;-)

لحقتي تنسي؟
:-)

بسمه عبدالباسط said...

ولا يهمك يا بنتى منهم عالم مريضة والله عارفة أنا برضة كنت قفلت التعليقات الغير معرفة لأنى أتشتمت كذا مرة بس رجعت فتحتها تانى علشان أخليهم يتخلصوا من عقدهم ويطلعوا كل اللى عندهم

وفى النهاية ربنا يشفيهم ويهديهم

لاسع افندى said...

ماعاش ولا كان اللى يزعل الامبراطوره




تحياتى اللاسعه

Anonymous said...

آبى القميلة
----------

الف مبروك سيمبا .. يارب تشوفى فيها الهنا كله

حلو قوى النيولوك الجديد .. فخم وشيك .. والاغنية كمان

كلامها حقيقى؟

مي said...

اولا كل سنة وانتى طيبة يا ابى معلش انا بقالى فترة مقصرة معاكى انا اسفة
بصى بقى فى بيتين شعر للهاموش

إني وإن لمت حاسدي فما......أنكر أني عقوبـة لـهم

و إذا أتتك مذمتي من ناقص......فهي الشهادة لي بأنـي كامل


و للحساد عذر أن يشحوا......على نظري إليه و أن يذوبوافإني قد و صلت إلى مكان......علـيـه تحسد الحدق القلوب

بس كفاية كده وكل سنة وانتى طيبة يا قمر

"أحلام حقيقية" said...

عارفة ياابى دايما بيعجبنى فيكى قوة شخصيتك ماشاء الله بجد كان نفسى اكون شخصية قوية كده ومش يهمها حد
كل سنة وانتى طيبة

Anonymous said...

من زمان مجتش هنا بس اول ماجي الا
قيكي داخله شمال في الناس المجاهيل طيب ماشي

كل سنه وانتي طيبه

انا كنت عاوز اسألك لماكنتي بتعدي من البوبات بتاعته الكارته كنتى بتقولى ايه علشان تعدي من غير ما تدفعي من ناحيه الشرطه
اصل انا هفطس علي روحي من الضحك علي الناس اللي بيبقوا قاعدين جمب الحاره بتاعه الناس اللي بيعدوا بكروت دول

حد مسكك مره؟

gehad...Male

Mafrousa said...

ياااااااه
ده انا بقالى زمان مش جيت و زورتك
ولاقيتك منزلة ورق حائط جديد و مغيرة الديكور
الاول اقولك وحشتيني و رمضان كريم
و ثانيا مين اللى امه داعية عليه و عكرلك مزاجك؟؟؟
هوه اكيد ما يعرفشي ان عندك خرفان بتنطح
ههههههههههه
انا مش حقول علشان لما يتنطح و يتعور نعرفه اللى قريف مزاج الامبراطورة
سلام

Mafrousa said...

ههههههه
عاملة مدوريشن يا لئيمة
بس ممكن اعرف السر الفزيييييع اللى بينك و بين فاتيما؟؟؟؟
الفضول قاتلنى و مفروسة على الآخر و عاوزة اعرف هيه كاتبة ايه بالحبر السري و الرموز
ههههههههههه

أبو وديع said...

لا مؤاخذة يعني، أنا كنت واحد من اللي نازلين فيكي ردح ليل نهار، لكن قررت أتوب وقت ما لقيت اللي انتي كاتباه في الرسالة الأخيرةو الملحوظة الاولى، كنت مخبية دا كله فين

أنا اتوب على إيد سيادتك يا آبي هانم

Empress appy said...

لقد خلقنا الله احرار
================
يا حبيبه قلبى انا مقربش لاى حد بس تقولى ايه بقى للنفسنه والشخصيات المجنونه







فتاه من الصعيد
=================
شوفتى بقى اهو انا انفراد برضه حتى فى شتيمته والافتراءات عليا اى خدمه طول عمرى مميزه

Empress appy said...

فاتيما
=========
عارفه الناموس لما بيزن مبتعبرهوش بتهشيه بس
هما دول كده حاجات ملهاش لازمه بس قررت اعالجهم شوفتنى وانا بعالجهم







كريم
=======
النبى انا ما عصبيه دا انا ريلاكس خالص

Empress appy said...

Anonymous
===========
فين العصبيه دى بس








الطائر الحزين
============
الله اكرم والناس ارخم

Empress appy said...

احوال الهوى
==========


انا مبهددش انا بتكلم فى العموم اول رساله بس اللى بتاعتى واخر واحده بتاعت ايمن نور
الباقى حقايق فيه ناس بتعملها
كل سنه وانت طيب








لا تشتاق
=========
ميرسى وانتى طيبه

Empress appy said...

Anonymous
===========
لا هما يستاهلوا الشنق فى ميدان التحرير










يا مراكبى
===========
هههههههههههههه مقدرتش مقدرتش وبعدين متخافش المكان هنا متامن مش اى حد بيعرف يخبط ويدخل

Empress appy said...

bos bos
============
انا لا خالص دول بيسلونى كل شويه الاقى حد بيكلمنى يقولى حد سايب لكى رساله عندى كان انا مثلا عنوانى يتوه







لاسع افندى
==========
انا مش زعلانه تسلم ليه يا رب

Empress appy said...

شريف
----
ابقى اساله انت بنفسك بقى عن كلام الاغنيه
اتشطر عليه مش عليا بس من ناحيتى اكيد حقيقى







مى
=====
وانتى طيبه يا جميله وبخير وميرسى بس تفتكرى الهاموش بيقرأ

Empress appy said...

احلام حقيقيه
=============

ربنا يبارك لك يا رب مش قويه اوى يعنى








gehad...Male
============

لا الحقيقه محدش مسكنى وبقول اللى بيخطر فى بالى عموما وكتير جدا محدش بيسالنى ابدا
ما كل واحد وطلته بس انا عموما مش بعمل ده فى كل البوابات لان فيه بوابات زى بتاعت السخنه مثلا تستاهل الواحد يدفع الخمسه جنيه طريق نضيف ومهتمين بيه
اما طريق تانى زى بلبيس مثلا فده خساره فيه ورقه بربع جنيه
ولو اتمسكت يعنى الموضوع عادى ليه ما فى العيل ه كتير ظباط جيش

Empress appy said...

واحده مفروسه
============
شوفتى الكرانيش بتاعت المدونه مش بزمتك حلوه اى خدمه
اما اللى فاتيما بتقوله لو عرفتيه انتى يا قمر ابقى قوليه ليه








ابو وديع
=========
المهم انت ازى الحجه والحج والاولاد مش بخير كده

أم بتول said...

كل سنة و أنت طيبة ، أحتسبى عند الله ، ما عند الله من خير أوشر لا يضيع و يعود دائما على صاحبه بالمثل ، سامحى و اطلبى من الله أن يسامحنا ، و دعيهم يقولون حتى يستحوا هم مما يقولون و يكفوا .
كل سنة و أنت طيبة

عاشقه الرومانسيه said...

ونعم الرسايل ياابى
واللى يشتمك قولى له ربنا يسامحك هاتاخدى حسنات ااااااااد كده
(:
كل سنه وانتى طيبه ياقمر

الـسـيـدة نـون said...

ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه

طبعا انتى عارفة انا بضحك ليه

مواطن مصرى نايم said...

بالنسبة للرساله الاولى
--------------
انا صايم و كنت ممكن اقول كلام مختلف لو مش صايم
بس كفاية ان بواسيرهم بتاكلهم
و احب اقول لهم
ريحها متتعبهاش
و انا كنت قافل الانونيمس بردو و فتحتوا من ساعة ما رجعت
و اللى يشتم يشتم
اهم حاجة يريح بواسيره

بالنسبة للرساله التانيه
------------------------
فى ناس بتفهم سؤال الواحد انه فضول
فمن الاحسن و لا يسمع لحد و لا يتدخل فاللى ملوش فيه

الرساله التالته
---------------
بعمل كده كتييييييييييير

الرساله الرابعه
---------------
الفاضى يعمل قاضى

الاخيره
------
انتى بردو عارفة رأيى سواء فالزييطه او الثورجيه الفشنك
و عارفه رأيى فى حوار ايمن نور

Empress appy said...

ام البتول


اهلا بيكي يا حبيبتى وانتى طيبه ربنا على القوي بقى ويهديهم يا رب







مواطن مصري نايم


سمسم نيهاهاهاهاعارفه يا اسكندرانى رايك اخويا يا جدعان فى كل حاجه توأمي فعلا

Empress appy said...

عاشقه الرومانسه



انا بفكر افتح قناه للرسايل مش فكره ايه رايك











خيخه خوخه


حبيبى يا هارشنى انت قولت اخف الحمل من عليكي يا قلبى شويه يمكن تتظبط نيهاهاهاع

قوس قزح said...

هههههههههههههه
الزيارة دى كنت محتاجة اجيب معايا فليت

ايه يا بنتى فى ايه
انا هقولك زى ما بيقولوا فى اعلان السكة الحديد
تفتكرى كلامك هيغير الناس ؟
طبعا لا

الحل انك انتى اللى تتغير .. لايه بقى مش مهم ..ولا اقولك بلاش تتغير و رشى فليت :)

سلام يا ام الخرفان

assafo anaroze said...

يسعد مساك
جيت اطمن عليك يا رب تكوني بالف خير
مودتي الدائمة

شمس النهار said...

ازيك
في ايه بس يااستاذده
ماترمي ورا ضهرك كده وتصلي علي النبي
هشوفك يوم السبت والا لا ياوحشه ياللي ماقلتيش لشمس حمد الله علي السلامه

Empress appy said...

قوس قزح
==========
لا عصايه بتاعت نخله
انا اتغير انا طيب ليه ما انتى عارفه اللى فيها وبعيدن دى مسجات عاديه هو انا قولت حاجه غلط
منور يا قمر






assafo anaroze
==================
اهلا اهلا ايه النور ده

Empress appy said...

شمس النهار




اخص عليا خلاص خليها لما اشوفك ان شاء الله يا قمر متزعليش لما اشوفك هحكيلك

ميرا ( وومن ) said...

صباح الخير علي اس ام اساتك
عندك حق في كل رسالة وانا هاخد واحدة منهم علي جنب علشان تخصني

أقعدي بالعافية يا قمر

نور الدين (محمد الجيزاوى) said...

رسائل قوية
ورد صلب وفكرة نبيلة
لكنها لم تخلو من نقد لاذع للغاية
.............
اعمق تحياتى

الربان said...

تحياتي

هذه الفئات ندعوا الله ان يهديها و يهدينا صراطه المستقيم...

لنتذكر جميعا : ما ينطق من قول الا لديه رقيب عتيد...

وان الناس تُكب في النار من حصائد السنتها....

وان الرجل يلقي بالكلمة لا يلقي لها بال فتهوي به سبعين خريفا في النار...

افضل الاعمال ان نشغل انفسنا بانفسنا
وان ندع الخلق للخالق....

أخي و أختي ابدأ صفحة جديدة مع الله...و انظر الي
داخلك حتي تصلح من شأنك و نفسك قبل ان يداهمك الموت ...

تحياتي و تقديري

Lyssandra said...

هلا آبي
رمضان كريم
...
أتفق معكِ في الرساله 2

...

تحياتي

Lyssa

Empress appy said...

وومن
=======

متاخديش حاجه يا بنت من حاجاتى اعملى لكى لوحدك











نور الدين
=========

ايه النور ده
والله يا استاذنا بس اعمل ايه النقد اللاذع ده يا ريته يجيب نتيجه
نورت يا فندم

Empress appy said...

الربان
========
كل سنه وحضرتك طيب
يا فندم نورت الكوكب تانى
ومعاك فى دعوتك بس يا ريت الكل يفهمها







ليساندرا
==========
طيب كويس ان فيه حد اتقف اهو بدل ما سيبنى اغنى لوحدى
نورتى يا قمر

د/اجدع بنوته said...

اروح واسيبك عسل
وارجع والاقيكى عسل

بموت ف اهل المنصوره وربنا

كل سنه وانتى طيبه يارورو

يارب تكونى بخير

ويكون كله تماممموو

Share |