فاضل على الحلو تكه


تحديث مش عارفه ليه قلبى مش مرتاح دلوقتى تابعوا الاحداث يمكن تفهموا
مش عارفه ليه الفأر بدا يلعب فى ودنى طيب تابعوا معايا الاحداث الشرطه تنسحب بسرعه وحبه نونو من الجيش يطلع وفجأه يحصل حريق والشرطه والمطافى والجيش مسقع والقنوات المصريه بتخلى ناس تبعها تتصل وتقول بيتى بيتحرق وابويا ها يتحرق ومتسمعش قطه جنبها وهى بتتكلم
ومبارك خانث يا خوفى يطلع يقولكم بكره شوفتوا انتم من غيرى عاملين ازاى قلبى مش مرتاح

وعازلين مصر حتى بالتليفونات الارضى
انا مش عارفه كلامى ها يوصل ولا لا يا جماع بس اللهى يخليكوا انزلوا انتم واحموا البلد النظام عاوز انه يقولكم شوفوا اهو انتم من غيرنا ولا حاجه
احنا اللى بنحميكم
حط فرق بسيطه من الجيش وسحب الشرطه
احتمال يكون غار فى داهيه
ارجوكم انزلوا متدوش فرصه لحد يبوظ الدنيا
ربنا معانا
ويا ريت تسيبوا صفوت الشريف واقف شامخ لوحده فى جنب

3 اخبط وقول رايك:

عاشقة القمر said...

ربنا معاهم إنشاءالله يحقق هدفهم بارب وانتصروا إنشاءالله

علي محـمــــــد said...

السلام عليكم
كيفك وكيف احوالك في الكويت ؟ .. انا متأكد انك نفسك تكوني في مصر الان ^_*
........
اتوقع النت لازال مفصول في مصر عشان كذا انا ممكن املأ شوية فراغ عندك :)
........
شو توقعك يا ابي ؟ .. تتوقعي ان مبارك يقلع مهزوم ومخلوع ؟
........
والله انا كنت اراهن عليه واقول هذا صعب خلعه حتى لو بانقلاب عسكري . له هيبه والله :) وعلاقاته ممتازه في كل مكان ^_* .. لكن المشكله ان الاوضاع في مصر تعدت التوقعات وكسرت كل الارقام المتوقعه !
بصراحه اللي حاصل انجاز انا ماكنت اتوقع انه يحصل واعتقد ان كل الناس كان عندهم نفس الفكره ونفس التوقع :) .. مبارك صعب جداً سقوطه لكن ان سقط راح يكون عن طريق احد الكبار العسكريين في مصر اما وزير دفاع او مخابرات واتوقع ان الطريقه الوحيده الي ممكن تشوفي مبارك في جده هي ان يغتنم احد العسكريين الكبار في مصر هذه الفرصه ويزيح مبارك في هذي الاجواء اللي رافظته بشده .. بس تعرفي ان حصل هذا السيناريوا شو المشكله ؟ .. ج/المشكله انكم راح تكونو نجحتوا في ازاحة مبارك لكن جبتوا اللي ابرك منه :( .. العسكر كلهم واحد :(

Empress appy said...

على محمد
كيفك انت يا رب تكون بخير
والله انا من الناس اللى قالت عمر سليمان كويس والايام ها تثبت اللى بيحصل فى صالح مصر مش غلط لانه لو راح فى داهيه لازم مصر تمر بفتره ثبات شويه لغايه لما تنتب حد مش تتساب كدا للنصابين بتوع الاحزاب
الله كريم ومعانا

Share |