نضال فين

نضال قال لو مرجعتش مش زعلان بس ها ازعل لو ماخدتوش حقى انا بقى ها ازعل لو مرجعش
انا مش داخله اكتب عن الاحداث هنا انا مبقتش عارفه ادخل كتير انا دايما على الفيس بوك
نضال فين خدوا نضال نضال مش اخويا الصغير وكل اللى من اصحابنا عارفين ان نضال بقوله يا ابنى مع انه اطول منى نضال شاب زى الفل محترم عمرى ما شوفت عينه اترفعت فى حد نضال عنده امتحان يوم 31
انا عاوزه ابنى تانى يرجع نضال متاخد هو وكتير فى معسكر السلام
الرساله دى للبهوات اللى لازقين فى مدونتى واللى جت عليهم فتره يبعتوا ايميلات تهديد ليه
انا مش عاوزه منهم حاجه انا عاوزه نضال يرجع نضال اسمه محمد جمال
يا عادلى يا ولاد العادلى انا بعيده بس انا قادره اقلب الدنيا برا وجوه انا مش طالبه حاجه منكم غير رجوع نضال واللى معاه
نضال طلع يجيب ليه حقى وانا فى الغربه
نضال طلع علشان يجيب حقوقكم انتم كمان
رجعوه ليه بقى نضال معملش حاجه غير انه طالب بحقه وحقى
انا كنت بتفرج انا اول واحده فى وسط احداث تونس كتبت وقولت لو عملت ثوره بكره مين ها يجى معايا
دخل وقالى 17 واحد من اصل 300 فريند هو قالى معاك يا كولومبس
انا مش ها اذكر بقيت الاسماء فى امن الدوله ولا فى الداخليه بس قسما برب العزه لاعلنها حرب ويا روح ما بعدك روح
انا ولا هو ولا غيرنا عمل حاجه غير اننا عاوزين نعيش زى البنى ادمين
انشروا فى كل مكان واللى عنده معلومات يبعتها ليه انا تويتر وفيس بوك شغالين معايا
واللى يعرف حاجه عن نضال يقولى

4 اخبط وقول رايك:

فاتيما said...

ان شاء الله يخرج يا آبى
وتتطمنى عليه
هوه وكل اللى زيه يا رب



لو دا تمن للى بيحصل
يبقى يستاهل الوجع
والتعب والبهدلة
ربنا ينصره وينصر مصر كلها

Empress appy said...

يا رب يا فاتيما يا رب بس ميبهدلوش

إنسان || Human said...

مش عارف أقولك ايه .....
أصرخي بأعلى صوتك وأفضحيهم
لأن دول مش بشر ...الناس دي مش عارف ملتهم ايه ...عاملين زي اليهود.....؟
ربنا يرجعوا بالسلامة وكل اللي اتمسكوا ..يارب انشاء الله

إنسان || Human said...

حمدالله على سلامته .....مقدما انشاء الله

Share |