مصر مش فرخه بكشك يا برادعى



تحديث تانى من عند نواره اى نعم انا عامله زى الباز افندى اه بس دا والله اللى فى ايدى دلوقتى ربنا معاكوا اقروا البوست دا

بكره ان شاء الله جمعه الغضب اتمنى تبقى هاديه شويه يعنى كله يطلع بس الشباب يستمر على عدم التخريب انا عارفه اننا محترمين
وعارفه ان الشباب خايف على بلده ومش محتاج توعيه

بالنوسبه للاخ البرادعى اللى مقضيها اس ام اس ويوتيوب
احب اقوله الشعب يريد ان يرفس الحمار
ونفس الشعب يريد ان يربط البردعه
وعلى فكره محدش عرض على حضرتك حاجه هى مش ساندوتش فول وطبق طرشى لو انت اصلا تعرفه مش معنى انك تروح لام خالد سعيد يبقى انت تمسكها كلنا كنا معاه لو المقياس كدا يبقى انا اولى بقى يا قطه
مصر مش تكيه علشان الناس تموت وانت تتنازل وتقول انا مستعد اخد السلطه لفتره مؤقته
مع عدم احترامى ليك حمرررررررررررررررررررررا يا برادعى
انت كنت مستنى تشوف الوضع ها يوصل لايه وبعدين تقرر
لا مش عاوزينك ولا تمسكها يوم
انا واحده من الناس لو الناس انتخبتك انا هنزل واعمل مظاهرات ان شاء الله اولع فى نفسى بس انت لاااااااااااااا
عدمى احترامى ليه نابع من مواقفه بالعقل واحد يقوم الدنيا ويجرى
زى العيل الصغير اللى بيضرب ويجرى وبعدين تيجى تقول مستعد لا احنا مش مستعدين
اللى يحكم البلد واحد اتربى فيها وانضرب واتهان
واحد حس بينا وبالغلابه مش واحد بيطلع يعمل لنا باي باى من الطياره
يا برادعى اقف عند حدك
يا شباب اقروا الوضع صح والله واخده العاطفه من ناحيته لا بلاش الموضوع اكبر من كدا
منخلص من نقره نقع فى ضحضيره
ربنا معاكوا جميعا يا رب
بالنوسبه لجيمى كله بيقول موجود مسافرش على الاقل يطلعوا يطلوا بطلعتهم البهييه علينا يبطلوا يكابروا ويكدبوا بقى كفايه كدب
مش عيب انكم تقولوا اننا غلطان ساعتها بس الشعب ممكن يحترمكوا احنا شعب طيب والله ومحترم بس محتاجين مصداقيه
ربنا ينصرنا يا رب
وتقوم مصر بالسلامه وتلبس توب العروسه
بالمناسبه اهل سيناء قدها وقدود لان الشركه بتخاشهم والجيش بيخشاهم برضه يعنى سيطرتهم على حاجات كتير متعودين عليها
متقلقوش اهل سيناء رجاله وحبهم لمصر زى حبها لحياتها وشريان دمها
بالنوسبه لصفوت الشريف:- انت عامل شبه الشريط السافف عارف الجرامفون انت شبهه بالظبط كلامك معاد من ميه الف سنه

كان معكم من ارض لكويت المحروسه ابى هانم كعب الغزال

0 اخبط وقول رايك:

Share |