خلى عندك صوت

وحشتونى دا اولا
ثانيا انا منقطعه لظروف الشغل المنيل مشغوله بس انا على الفتيس توك مجوده
الفيلم اللى انا جيباه دا لاشرف حمدى الحقيقه يجنن وفكرته حلوه واخراجه حلو
انا بقول فيه فايده مش مفيش بجد ابداع بسيط من الابداعات الهايله اللى بتوصل الفكره ببساطه وبسهوله ويا رب يبقى فيه فايده

8 اخبط وقول رايك:

خواطر شابة said...

قيمة الصوت نجدها واضحة في الغرب حيث صناديق الاقتراع تكافئ المجد وتلفظ السئ لكن عندنا الصوت يباع بالدراهم ومن اشترى صوتك تكون انت اول من يبيعه عندما ينجح
اضحى مبارك عزيزتي
دمت بكل الود

AHMED SAMIR said...

من يد ما نعدمهاش
على الرغم من اني لي رأي مخالف لموضوع خلي عندك صوت دة
بس مجهود يشكر عليه
تحياتي

WhItE HeArT said...

كل عام وانت بخير

عيد سعيد

حلم بيعافر said...

كل سنة وانت طيبة

romansy said...

بهديكم بوكيه من الورورد على أنغام أحلى عود ودايما العيد عليكم يعود كل سنة وانتم دايما بخير

عيد سعيد على كل الناس الطيبين

Empress appy said...

كل سنه وانتم كلكم طيبين


احمد

انت دايما مخالفتى يا دكتور ودى الخقيقه سعاده ليه وشئ صحى كل سنه وانت واسرتك الصغننه بخير

فشكووول said...

السلام عليكم
تحياتى
عيد سعيد
وكل عام وانتم بخير
والعام القادم فى عرفات صحبه ان شاء الله
عيد سعيد وعمر مديد

Adabclub said...


فيديو جاااامد
ربنا يتقبل منك
تقبلي مروري

وهذه مدونتي

Share |