الصفيق والاستبن

الناس اللى مستنيه النتيجه 
انتوا اعملوا حسابكوا واشتغلوا فى الاتنين علشان على الاقل الصفيق فريق هيمسك المنوفيه بما انهم عاشقينه والاستبن نوزعه حتت على الباقى 
ففى النهايه يا مستنى السمنه من بطن الخنزير
بس وخلص الكلام 
وبمناسبه ان كل واحد يقولك انا ابن الثورة طيب يا ولاد الشعب ارحمونا ودوروا على اصلكوا ومتتمحكوش فى حد 
خلص الكلام 

5 اخبط وقول رايك:

الميكروباص said...

انا قلت من سنه ان البلد دي مش نافعه قالوا لي انت متشائم

يبقي قابليني

خسارتك انك في الكويت ومش هاتشوفي مشروع النهضه
هههههههههههههههههههههههههه

AHMED SAMIR said...

انا قرفاااااااااااااااااااان
الموضوع بقى سلطة
و سلطة حمضانة كمان
للأسف الشديد

عمرو يسرى said...

معاكى حق

Haytham Kilany said...

السلام عليكم
أنا كنت معدى من هنا قريت الكلمتين وتوى على طول كنت ماشى
بس لقيتك بتقولى " أخبط تعليق .. خد رايح فين "

فانا مش عارف أقول أيه غير

انى كنت من طرت من الفرح بعد سماع النتيجة لان ربنا خلصنا من أم الصفيق ده
ونأمل خير ف الاستبن أن شاء الله

تحيتى

الميكروباص said...

تهانينا بحلول شهر رمضان المبارك وكل عام وانتم بخير

Share |